2024-08-24 18:59:44

Wisłoka Dębica lepsza od Pogoni-Sokół Lubaczów

fot. Daria Misiaszek/archiwum
fot. Daria Misiaszek/archiwum
Wisłoka Dębica pokonała na własnym terenie Pogoń-Sokół Lubaczów. Dębiczanie pokonali beniaminka 4-1.
 
Wisłoka Dębica zagrała dziś w roli gospodarza, przyjmując na własnym terenie beniaminka 3.ligi - Pogoń-Sokół Lubaczów.  Pierwsza połowa nie przyniosła jednak zamierzonych efektów i żadna ze stron nie zdołała znaleźć drogi do bramki rywala.
 
Na większe emocje trzeba było poczekać do drugiej części pojedynku. Bardzo szybko, bo diwe minuty po wznowieniu gry Krzysztof Żmuda otworzył wynik na korzyść dębiczan.
 
Wisłoka dostała wiatru w żagle i poszła za ciosem. Tylko trzy minuty wystarczyły, by podopieczni trenera Zołotara podwyższyli prowadzenie. Na 2-0 bramkę zdobył Damian Łanucha, bezpośrednio z rzutu wolnego.

Wisłoka solidnie rozpędziła się w drugiej połowie spotkania

W 67. minucie druzyna z Lubaczowa  nawiązała kontakt z rywalami zdobywając bramkę  po rzucie karnym autorstwa Vladyslava Roslyakova.
 
"Jedenastkę" zapisali sobie jednak także gospodarze i tym samym ich przewaga rosła. Zwycięstwo przypieczętowali w 87. minucie, kiedy celnością popisał się Dominik Kulon i zgarnął tym samym pełną pulę dla dębiczan.
 
 
1-0 Krzysztof Żmuda (47)
2-0 Damian Łanucha (50)
2-1 Vladyslav Roslyakov (67-rzut karny)
3-1 Mateusz Geniec (70-rzut karny)
4-1 Dominik Kulon (87)
 
Wisłoka: Chrapusta, Geniec, Czarny, Bogacz, Grasza, Fedan, Łanucha, Bator, Czernysz, Żmuda, Zawiślak.
 
Pogoń-Sokół: Siryk, Majda, Rębisz, Bielenda, Więckowski, Rusyan, Guedes, Gawle, Wyparło, Ausfeld, Duda.

Betclic 3. Liga gr. IV - wyniki meczów 5. kolejki:

 

Tabela Betclic 3. Ligi gr. IV:

 

Czytaj także

Komentarze

Komentarze: 59

Rozwiąż działanie =

~anonim 2024-08-24 19:09:25

To ta pogoń co ma awansować do drugiej ligi ? :)
Dziady do spadku !

Hahahaha 2024-08-24 19:14:49

Tak, to ta sama Pogoń, która miała rozjechać ta ligę. Gdzie ten wioskowy głupek j.w ? Niech teraz coś napisze

huck 2024-08-24 19:27:02

Coś " Janusze " z Lubaczowa siedzą cicho hehe

Walter 2024-08-24 19:30:51

Brawo Wisłoka !!!!!
No a u nas w Pogoni zmienić Trenera na PRAWDZIWEGO TRENERA !!!!!!!!!!
Po drugie szybko zejść na ziemię i przestać bujać w obłokach !!!!

Konrad Wójtowicz 2024-08-24 19:32:45

nie wiem co robię, będę dalej myślał że umiem i słuchał się pana Grześka mam plan

xx 2024-08-24 19:37:22

Panie Wójtowicz - błagam pana,podaj się do dymisji!!!!!
Mamy drużynę, tylko trenera nam trzeba z prawdziwego zdarzenia.
Im szybciej tym lepiej dla drużyny.

1908Fan 2024-08-24 19:43:54

Potrzebny był taki koncert strzelecki jak z Unią Tarnów by chłopaki wkońcu odpalili swoje armaty. Tak dalej panowie w górę tabeli na szczyt

j.w. 2024-08-24 19:44:23

Do hahaha
Słuchaj chłopie.
Powiem ci tak - cały czas mówię przed sezonem trener do wymiany.
Młody Wójtowicz,jest za młody .
Doświadczony trener by zrobił z tej drużyny czołowe miejsca w 3 lidze

do xx 2024-08-24 19:45:01

Nie wiem, co to za Trener was prowadzi, ale to nie jego wina. Zrozumcie, że po prostu nie macie zawodników na utrzymanie. Czym prędzej to zrozumiecie, to będziecie mieli mniejszy zawód.
A ten j.w. to teraz xx.

KlakierKSW 2024-08-24 19:46:29

To jest to co chce się ogladać w każdym meczu Wisłoki.
Brawo TRENER i brawo DRUŻYNA!
Trochę więcej wiary w ten zespół i trenera.
Malkontenci za tory!

25 2024-08-24 19:48:28

Mecz podobny do tego z Chelmoanka tyle ze tu wpadlo to co mialo wpasc.Brwo dla trenera Zolotara i calej druzyny.Motywowac ten Hand Bud do prac na tej trybunie bo szlag trafia ma tej malej.

~anonim 2024-08-24 19:50:15

CZWARTO LIGOWIEC BENIAMINEK OGRANY , I O TO CHODZIŁO!! STARACHOWICE OGRAĆ NA PARKOWEJ I WALIĆ W LIDERA

luba 2024-08-24 20:01:14

Nie zgadzam się z tym że Pogoń nie ma zawodników.
Większość zawodników pochodzi z wyższej półki,sa ograni
I tu się zgadzam z j.w.jak również z xx
Trzeba trenera wymienić.

~anonim 2024-08-24 20:53:46

brak srodka pola za duzo nowosci trener aut bez koncepcji starym skladem to lepiej chodzilo pozdrow dla Fedana BRAWO BRAWO MICHAL CZARNY CIENKA TA POGON

Kuk 2024-08-24 21:02:01

Ja już dawno pisałem że tych co pościągali z Krosna to w trzeciej lidze w Krośnie kiepsko grali.Duda to owszem doświadczony zawodnik ale z trzecia liga miał dwa lata przerwy.To też się odbija na jakości.

Kibic 2024-08-24 21:02:05

Pozdrowienia z Lubaczowa dla Fediego i Czarnego

~anonim 2024-08-24 21:32:51

Wygrali jeden mecz z beniaminkiem i juz plany o Lidze Mistrzow. Chlopaki zejdzcie na ziemie, od pierwszego wrzesnia wasz klub ma rozpoczac proces upadlosciowy!
To juz koniec.

~anonim 2024-08-24 21:39:36

lzsu w natarciu buhahahah . Kocham te komentarze śmieci z zatorbia którzy nigdy nie byli dębckim klubem a co najwyżej dzielicowym. Powiem am cos, na razie mamy lipe (publika, młyn) zobaczymy jak stadion nam oddadza do uzytku. Bedziecie sie k*****y wieszać jeden za drugim, ojszczane szczury

KlakierKSW 2024-08-24 21:51:07

Po co my się ogóle przejmujemy szaraczkami z zatorbia...nic nie znaczą w tym mieście..

W DĘBICY TYLKO WISŁOKA 2024-08-24 22:02:36

Do klakierKSW
Bardzo dobrze napisałeś. Oni w Dębicy nigdy nic nie znaczyli i nie będą. W naszym mieście liczy się tylko WISŁOKA a nie te mendy komunistyczne z zatorbia

Czysta z Lubaczowa 2024-08-24 22:04:24

mOCNY SKŁAD MA wISŁOKAMy nasciGALI ZAodNIKÓW Z WYŻszsej ligi a tu porażka, Miała byćWalka o awans .lUBACZOW ZASŁuguje

Wisłoka 2024-08-24 22:10:05

Przepraszam bardzo ale zasługuje na co? Jakie są wasze największe osiągniecia w historii III liga? No nic, zobaczymy i do zobaczenia na wiosne w Lubaczowie.

Piter73 2024-08-24 22:38:25

Najlepszy mecz Wisłoki u siebie od kilku sezonów, walka, ambicja, skuteczność ,kreujemy masę sytuacji strzeleckich, po prostu gramy w piłkę , Wisłoka wreszcie odpaliła, a Lubaczów to najmocniejszy beniaminek .Kapitalny gol naszego kapitana Damiana Łanuchy ,stadiony świata specjalność zakładu rzut wolny z ok 20metrow na wprost od bramki, mamy wreszcie ławkę wchodzi Maik i Kulon i naprawdę dużo wznoszą dobrego (dobre zmiany Trenerze).Wisłoka wygląda coraz lepiej i będzie szła do gory

do Piter73 2024-08-24 23:04:36

Od kilku sezonów???? Na ogól piszesz w miare obiektywnie ale tym razem mam wrażenie że odpłynąłeś i to mega!

TylkoIgloo 2024-08-24 23:08:21

Mendy komunistyczne z zatorbia to jedyne skojarzenia z Debica w Polsce. Gdyby nie my to o Debicy nikt nigdy by nie slyszal. Morsy to sila. Do tego gwarantuje ci, ze twoi starzy pracowali posrednio lub bezposrednio dla Igoopolu, wiec morda w kubel, i do buta!

polinista 2024-08-24 23:23:28

przed "i" nie stawiamy przecinków analfabeto.

~anonim 2024-08-24 23:29:50

Polonisto, tak ci sie tylko wydaje. A teraz tak jak twoja kochana mamusia kazala, zmien majtki, i pamietaj zoltym do przodu, brazowym do tylu, tak jak twoi rodzice robili przez ostatnie kilkadziesiat lat.

TylkoIgloo 2024-08-24 23:31:39

"polinista" uczy innych. Ha, ha, ha!

Pogoń Lwów 2024-08-24 23:49:28

No sorry ale Lubaczów to zawsze była okregowka albo a-klasa i zasięg sieci z Ukrainy. Nagle w 3 lidze się znaleźli ale pieniążki jak woda szybko spłyną

Fanatyk 1908 2024-08-25 06:38:36

Trener Złotar jest z Pustkowa więc nie jest to taki ich człowiek z igloopgr. Nie jest to mega trener ale ma szanse się rozwijać w Wisłoce, jak zrobi lepszą pozycje w tabeli w 3 lidze na koniec sezonu w porównaniu od Darka Kantora to ma umnie mega plusa .!!

Fanatyk 1908 2024-08-25 06:47:44

najwyższe miejsce w tabeli 3 ligi z ostatnich sezonów to 6 pozycja za Darka. Bartek masz szanse osiągnąć lepszy wynik !!

KlakierKSW 2024-08-25 06:51:14

Do TylkoIgloo
Co się prujesz pod postem o meczu KSW?.
Gul skoczył bo liczyłeś na porażkę Wisłoki?
Sobota popsuta niestety..
Żyj człowieku tym swoim iglotworem i nie interesuje się Wisłoką.
Bedzie z pożytkiem i dla Ciebie i innych.
Zrozumcie to wreszcie że nigdy nie bedziecie miec takiej pozycji i takich oddanych kibiców niż Wisłoka!
Żadne podszywanie sie pod kibiców KSW i obrażanie kogokolwiek z klubu nic Wam nie da.
Zwłaszcza Wasz dzialacz ma najwiecej do Mateusza Ożóga ktory po prostu robi swoje w klubie.Wy jednak atakujecje na każdym kroku. Żałosne jak caly ten lks

~anonim 2024-08-25 06:53:48

Jak będziemy grać jak jedna DRUŻYNA tak ze sobą zgrani to przy tych umiejętnościach piłkarskich i potencjale który jest spory to możemy osiągnąć dobry rezultat na koniec sezonu !!

Piter73 2024-08-25 06:56:08

@do Piter73 zawsze się staram pisać obiektywnie a kilka sezonów to mam na myśli 2,3 sezony wstecz

KlakierKSW 2024-08-25 07:07:48

Do Piter73..
Chyba trochę umniejszasz KSW.
Zapomniales o meczach np. z Wieczystą?
Chociażby ten w Krakowie był rewelacyjny.
Nawet w sobote przy 2:1 Pogoń nas ostro przycisnęła i była obawa że wypuścimy to zeuciestwo z rak. Na szczescie wpadl karny.
Fakt meczyk wczoraj klasa ale Wisłoka kilka takich po ktorych można być dumnym zagrala w ostatnich sezonach wiele;)

sztuczna Inteligencja 2024-08-25 07:29:00

Najlepszy beniaminek w lidze to Korona Kielce,być może po nich będzie Pogon Lubaczów ale to się okaże ?Prawdziwą jakość Wisłoki zobaczymy z takimi pezeciwnikami jak KSZO, Siarka , czy Star Starachowice .

Ok dzięki 2024-08-25 08:09:48

Czytam na stronie fb Wisłoki wpis jakiegoś Majkera? , który krytykuje tak zwanych kibiców sukcesu? To jak nie idzie druzynie i jest zła passa to kibic nie ma prawa krytykować konstruktywnie, ma poklepywac po pleckach jak nie ma wyników, ja sądzę że ma prawo i dobrej klasy trener to zrozumie. Co do kibiców sekcesu, to każdy kibic prawdziwy chce rozwoju klubu i sukcesu a nie stagnacji i malkontenctwa tak zwanych kibiców nie sukcesu, typu przepraszam że gramy w 3 lidze to i tak za wysokie progi bo taka Wisłoka powinna tylko w 4 lidze występowac i od czasu do czasu na chwilkę wskoczyć do 3 ligi i powinna mieć stadion na 1000 osób bo po co większy ? takich kibiców minimalistrów nie trawie . Dla mnie kibic który jest na dobre i złe to też jest kibic sukcesu, bo awans to jest esensia sportowej rywalizacji

~anonim 2024-08-25 08:42:47

Wisłoka ma teraz ogromną szanse na rozwój sportowy i organizacyjny klubu i jak nie wykorzysta tego czasu by sportowo klub Wisłoka wypracował w najbliższym czasie awans piłkarzy do 2 ligi to będziecie frajerami. Macie w Ratuszu i Starostwie swoich ludzi swiatło się zmienia z czerwono - zótego za Marjusza byłego włodarza w zielone, za obecnego sternika miasta, budowany jest stadion który ma spełnić warunki na 2 ligę, czy potrafi zarząd ten czas teraz dobrze sporzytkować by rozwijać klub organizacyjnie tak by sekcje sportowe w klubie robiły progres ?

Kibic 2024-08-25 08:52:36

Gratulacje dla Trenera Zołotara i zawodników.

~anonim 2024-08-25 09:01:42

Mam pytanie: wymień tych ludzi co są w UM wspierają NAMACALNIE działania na Wisłoce. Według mnie Cebula i kto jeszcze twoim zdaniem? ps. Nie liczę tu tych którzy tych nie mają jaj a jeśli coś robią (tylko mówią) to jest czyste pozorowanie dla wasnych celów.

Lks 2024-08-25 09:41:06

Gdzie teraz są ci wszyscy co krytykowali byłego trenera igloopolu Zola jeden z lepszych fachowców żeby stworzyć drużynę potrzeba czasu a żadna praca nie hańbi był hydropolu w wisłoce najważniejsze że trzyma się Dębicy niektórzy mają za złe żeby wygrał polu ale nigdy w środku nie chciałby spuścić w sercu ma obydwa kluby niektórzy kibice też tacy są wszyscy się znają A niby się nienawidzą powodzenia zołek

Do lks 2024-08-25 09:44:59

To masz rację za parę lat może wrócić do byłego klubu i również z powrotem do Wisłoki zawsze serce oddawał na boisku jak i poza nim a ci co go krytykują to się na piłce nie znają rzadko się zdarza żeby trener z takim samym zaangażowaniem prowadził jeden i drugi klub z jednego miasta

KlakierKSW 2024-08-25 09:45:26

Do Ok dzięki..
Człowieku jak krytykować to konstruktywnie a nie bluzgać na prawo i lewo.
Rozumiesz co oznacza konstruktywnie?
Gdybyś czytal ze zrozumieniem to wiedziałbyś ze to nie byly konstruktywne komentarze tylko wypociny trego typu ze KSW gra prymitywną pilkę czy " trener za tory".
Jezeli ktos chodzi na mecze i widzial jak gra Wisloka od poczatku rundy to piszac o prymitywnej grze nie ma pojęcia o futbolu albo specjalnie robi zamieszanie tworzac hejt..

Tobie to przeszkadza ze ktos zwroci uwage na to jao jest faktycznie.

Piszesz o awansach ale nie masz pojęcia o realiach finansowych w klubie.
Widzisz co dzieje sie w Stalowej?
Chcesz tego samego w KSW?
Prawda jest taka ze miedzy 3 a 2 czy 1 liga jest finansowa przepaść z wyjazdami na 2 koniec Polski włącznie.
Nikt nie mowi ze 3 liga to jest max dla KSW ale trzeba patrzeć na realia finansowe klubu.
Dopóki w klubie nie bedzie większy sponsorow( szacun dla tych co są) nie ma co dmuchać balonika bo juz w 3 lidze nie jestesmy krezusami..
A skoro tak Cie zabolał komentarz o kibicach sukcesu to pewnie sam nim jestes.
Gdzie byłaby taka Wisla gdyby miala takich Kibiców?
Stadion przy Reymonta swiecilby pustakami.

Kibic sukcesu i na dobre i złe 2024-08-25 10:02:26

Jak chcemy by Wisłoka miała szanse na rozwój sportowy to potrzeba zrobić wszystko co możliwe by obecna kadra Wisłoki z trenerem Złotarem osiągneła sukces spirtowy czyli pierwsza piątka w ligowej tabeli jest konieczna. Każdy sponsor patrzy tež na wyniki sportowe i czy warto zwiększyć wsparcie dla klubu czy jak nie będzie dobrych wyników a będzie stagnacja i co roku rozpaczliwa walka o byt w 3 lidze to czy warto zwiększać w tedy zakres wsparcia? I tak samo miejscy rajcy przyglądają się jak radzi sobie Wisłoka w 3 lidze .

~anonim 2024-08-25 19:23:59

Kolbusz i Bieszczad kiedy zaległe wypłaty będą?

Do durnia j.w 2024-08-25 20:23:06

Po 5 kolejkach pogoń prawie w strefie spadkowej. Mieliście połknąć ta ligę i co????

~anonim 2024-08-25 20:47:30

Mam pytanie do Kolegi, który pisze o "lipie" w sensie publiki czy młyna. Oczywiście, zgadzam się z tym, ale... Tak na spokojnie, bez spiny, realnie... Skąd u Ciebie przeświadczenie, że nagle po oddaniu tej skąd inąd (moim zdaniem) u.jo.wej trybuny nagle nastąpi przyrost liczb? Jeszcze co do ogólnej publiki poniekąd nieco się mogę zgodzić, bo jeśli gra drużyny i wyniki będą zachęcające, to może się pojawić trochę wygodnickich i ciekawskich, ale co do młyna to nie sądzę by liczby miały wzrosnąć, bo skąd nagle Ci szalikówcy, skoro teraz tylko taka większa garstka...

~anonim 2024-08-25 21:47:33

Kiedyś dużo czasu spędzałem z Biechem (tzw. czasy kibicowskie). Ale jak patrzę co się dzieje z klubem to trzeba umieć oddzielić to co było. Biechu był w zarządzie, był prezesem jest kierownikiem a Wisłoka się nie rozwija . Trzeba sobie powiedziec prawdzie w oczy ze to nie działa . Cenię Biecha że mu się chcesz ale uważam że on lepiej się sprawdza w sprawach kibicowskich niż w klubie. Biechu wracaj na trybunę !!! Trzeba odbudować to co było kiedyś i zwiększyć wyjazdy

ad j.w. 2024-08-25 21:49:20

wróciłeś...i dalej marzysz..co zrobi trener nowy?słabijesteście zero awansu walka o utrzymanie ..super,że pieniądze nie grają ściągajcie z ekstraklapy może się utrzymacie.ha ha ha brawo dla wpisu durny j.w.

Prive 2024-08-25 22:02:02

Fenomenem jest to że tak słaba organizacyjnie z Bieszczadem i Kolbuszem na czele Wisłoka zrobiła tak dobry zespół .

kevin2 2024-08-25 23:15:14

Nam jest potrzebny prezes z pieniędzmi tak jak w Igloopolu który daje dużo kasy na klub a z tego co wczoraj na meczu było mówione na to prezes daje na Wisłokę pare stówek!!!! To jest śmieszne!

anonim 2024-08-26 01:55:05

Może Aleksandra Górecka pożyczy kasę na rozkręcenie Wisłoki?

~anonim 2024-08-26 04:06:49

Już tu pisałem, że w takim klubie jak Wisłoka prezes nie jest od tego by dawał pieniądze (oby ich tylko z klubowej kasy nie podbierał), ale by swoją osobą, postawą, pracą, zaangażowaniem, a przede wszystkim uczciwością dał gwarancję godnego spożytkowania pieniędzy, zatrudniał na rozsądnych warunkach, i przyciągnął do klubu sponsorów.

~anonim 2024-08-26 08:33:38

Smieciu lzsowski, jak nie wiesz skąd wezmie się wiecej szalikowców to zobacz jakie liczby robimy na wyjazdach! Wieksze niż nasze młyny i mówie tu tylko o kibicach Wisłoki (bez zgód). Nastepna sprawa popaprancu z zera zatorbiowego, Jak bedą porzadne warunki aby być w młynie to bedzie nieco wiecej osob a i to zachęci innych aby w nim uczestniczyć. O nas sie smieciu nie bój! bo juz nie wspomne o meczach ciekawych z przyjezdnymi czy sztucznym świetle. Ogromnego przełomu póki co (gra) nie przewiduję ale na pewno na nowej trybunie bedzie min. 2 razy tyle osób (na nieciekawym meczu z wioską). O jakis wejsciach do II ligi na razie nie moze bo wtedy bankowo wystrzeli frekwencja. ps. Zobacz sobie na młyny w regionie po ile liczą (+ liga w jakiej grają). U nas przynajmniej jest na kazdym meczu a nie tak jak na wielu innych gdzie nawet nie prowadza nie mówiac o wyjazdach paru na krzyż w roku!!!!!!!!

~anonim 2024-08-26 09:22:12

wieśki z wywłoki wygrały 1 mecz i już podnieta na całego już na awans idą trochę pokory buraki dembickie bo zaraz dwie porażki i do spadku będziecie

~anonim 2024-08-26 09:49:21

A w młynie tradycyjnie 50
jak na wsiach ale to nic nowego na wywłoce

xx 2024-08-26 15:26:43

Ja tak czytam te wasze komentarze, to głowa boli od tych głupot,a szczególnie anonim
Takie głupoty pisze,a jeszcze do tego nie dobry, mściwy,a mało tego - w ogóle nie zna się na futbolu, kompletnie.!!!

~anonim 2024-08-26 20:15:05

Haha.. Zapytałem grzecznie, bez spiny, oczywiście musiałeś nabluzgać. "oczami wyobraźni" widzę te tłumy młodzieży pchające się do młyna by stać ramię w ramię z takim "przykładem". No i wytoczyłeś armatnie argumenty, 50 osób że zgodami u siebie a 6 dyszek na wyjeździe to faktycznie powalające porównanie.

Prezesie Kolbusz 2024-08-27 01:04:47

Prezesie Ośki dostał zaległości a my? Co gorsi?

Redakcja portalu podkarpacieLIVE nie ponosi jakiejkolwiek odpowiedzialności za treść komentarzy. Każdy użytkownik reprezentuje własne poglądy i opinie biorąc pełną odpowiedzialność za ich publikację.

Czytaj następny news zamknij