Pogoń Leżajsk kończy rundę jesienną na szczycie IV ligi. Na półmetku "Piwosze" minimalnie wyprzedzają Czarnych Jasło, rezerwy Resovii i Orła Przeworsk.
Liderem IV ligi podkarpackiej na półmetku rozgrywek jest Pogoń Leżajsk, która w rundzie jesiennej odniosła 9 zwycięstw, notując przy tym 3 remisy i tylko 3 porażki.
Ekipę z Leżajska formalnie prowadzi młody bramkarz Robert Kurosz, lecz jeszcze w maju w okolicach ławki trenerskiej "zakręcił się" się Jarosław Zając, który tak na prawdę kieruje poczynaniami Pogoni.
Najlepszym strzelcem Pogoni jest sprowadzony z JKS-u Ukrainiec Wiktor Kossak, który trafił do siatki 8 razy.
Tylko punkt straty do lidera mają trzy drużyny: Czarni Jasło, rezerwy drugoligowej Resovii i Orzeł Przeworsk. Szczególnie groźni mogą okazać się rzeszowianie, którzy jesienią przegrali tylko dwukrotnie (w tym w ostatniej kolejce z Rzemieślnikiem Pilzno 1-2).
Piątą pozycję zajmuje bardzo groźna Crasnovia Krasne, która pogubiła trochę punktów, ale może w rundzie jesiennej strzelała najczęściej i traciła najrzadziej.
Asem w rękawie ekipy Marka Kramarza jest bez wątpienia świetnie dysponowany napastnik Tomasz Pietrasiewicz, który z 15 bramkami na koncie przewodz w klasyfikacji najlepszych strzelców.
Zdecydowanie najsłabszą ekipą ligi jest jak narazie Czuwaj Przemyśl, który jesienią zebrał zaledwie 6 punktów.
Na korzyść "Harcerzyków" przemawia jedynie fakt, że w związku pracami na swoim stadionie wszystkie spotkania grali na wyjeździe.
Niewiele lepiej spisuje się Igloopol Dębica, który jesienią strzelił tylko 9 bramek.
Runda jesienna IV ligi podkarpackiej w liczbach:
Najwięcej zwycięstw: 9 - Pogoń, Czarni, Orzeł
Najwięcej remisów: 7 - Wisłoka
Najwięcej porażek: 11 - Czuwaj
Najwięcej bramek strzelonych: 35 - Crasnovia
Najwięcej bramek straconych: 44 - Czuwaj
Najlepszy bilans bramkowy: +22 - Crasnovia
Najgorszy bilans bramkowy: -30 - Czuwaj
Najmniej zwycięstw: 1 - Czuwaj
Najmniej remisów: 2 - Czarni, Orzeł, Kantor, Żurawianka, Sokół
Najmniej porażek: 2 - Resovia II
Najmniej bramek strzelonych: 9 - Igloopol
Najmniej bramek straconych: 13 - Crasnovia
Najlepsi u siebie: 25 pkt. (8 - 1 - 1) - Pogoń
Najsłabsi u siebie: 5 pkt. (1 - 2 - 4) - Igloopol
Najlepsi na wyjeździe: 13 pkt. (4 - 1 - 2) - Orzeł
Najsłabsi na wyjeździe: 0 pkt. (0 - 0 - 7) - Żurawianka
Najwięcej bramek padło w meczach z udziałem: Czuwaju Przemyśl (3,87 gola na mecz)
Najmniej bramek padło w meczach z udziałem: Wisłoki Dębica (2,07 gola na mecz)
Najlepsi strzelcy: 15 - Tomasz Pietrasiewicz (Crasnovia), 10 - Damian Juda (Kantor), 8 - Wiktor Kossak (Pogoń), 7 - Grzegorz Gierczak (Żurawianka)
Czytaj więcej: IV liga podkarpacka 2011/2012 - tabela, statystyki, strzelcy
źródło: własne
Czytaj także
2011-11-25 23:35
Podsumowanie II ligi wschodniej: Resovia chce gonić czołówkę
Domik 2011-11-15 14:43:25
Niestety, ale w tym roku poziom IV ligi jest żałosny. Od kilku lat był zresztą z roku na rok słabszy...
crasnovia 2011-11-15 16:35:46
jakby nie problemy kadrowe Crasnovii to by nad pogonią spokojnie było 6 punktów przewagi przypominam mecz Crasnovia-Pogoń 3-0 :)
naj 2011-11-15 16:59:45
Drużyna grająca co roku byle jak byle siak - Rzemieslnik Pilzno
Many 2011-11-15 19:06:55
Zgadzam sie z Domikiem poziom jest żałosny o czym świadczy tabela....3 Ligi 5 ostatnich miejsc kluby z podkarpacia!:) Pod koniec sezonu znowu będą liderzy kombinować jak tu zagrać żeby .....nie awansować:)
michaelceco 2011-11-16 15:24:12
prawda jest taka że zapraszamy Polonię i Limblach do IV ligi :)
pogonista 2011-11-16 15:41:52
do CRASNOVIA
Heh, nie wiem czy widziales ostatni mecz Crasnovi z Pogonią , ale wynik który jest 3:0 to jakas pomylka. Dwie bramki strzelone w 2 minuty i pomeczu , a pogon sobie z wami pykala. Nieuznana bramka dla pogoni , karny dla pogoni.. ZOBACZYMY SIE W LEZAJSKU cwaniaczki
kaj w IV lidze bedziewa 2011-11-16 16:01:33
Zapraszamy potęgi piłkarstwa Podkarpacia tj Mielec Sanok i Przemyśl do IV ligi
Z miastaście d****aścia jak mawiał stary baca z Bieszczad
info 2011-11-16 16:04:51
W związku z wybitną grą III ligowców z Podkarpacia /vide tabela / liga ta zostanie poszerzona do 20 klubów by z IV ligi wszedł do III hiper team z Krasnego
crasnovia 2011-11-16 16:26:17
haha no zobaczymy ja wam życzę jak najlepiej powodzenia panowie
anty 2011-11-16 17:35:07
dokladnie, hipertim :D Ja sie aż dziwie ze ten drewniak Pietrasiewicz ma tyle goli, dramat ta liga jest.. śmieszna drużynka buraków z wyżelowanym trenerkiem
anty 2011-11-16 22:51:03
A dlaczego uważasz, że ja jestem z Pogoni ?? :) Ubawiłeś mnie bardzo.. Nie kibicuje ani pogoni ani crasnovi, ale widzialem kilka meczy tej i tej druzyny, to piłkarsko jednak pogoń jest lepsza. Naprawde nie wiem czemu uważasz, że jestem z Leżajska. POZDRAWIAM a o Pietrasiewiczu zdania nie zmienie
Aston 2011-11-17 09:24:59
Jako osoba postronna powiem wam że Crasnovia gra lepszą i ciekawszą piłkę od Pogoni Leżajsk
fan 2011-11-17 09:35:10
Leżajsk ma dwóch niesamowitych sportowców jakimi są: Szmuc i Bibułek, kolesie nie mają pojęcia o piłce może tylko jak się przewrócić w polu karnym albo zastawić i tyle
fan 2011-11-17 15:34:26
jak potrafi grać bez piłki niech się zajmie czymś innym gdzie piłka nie występuje, np. sumo
michaelceco 2011-11-17 15:41:45
Pietrasiewicz to gość który strzela bramki seriami, w Crasnovi brakuje napastnika który by mógł mu dorównać bo Komisarz nie gra, Pogoń może gra lepszą piłkę ale nie ukrywając mają lepszych zawodników i większe możliwości w końcu to miasto. Ale mów cie sobie co chcecie ale Kramarz i Huzarski to czołówka trenerów na podkarpaciu porównajcie sobie grę obydwóch zespołów w tamtym sezonie jak Kramarz przyszedł do Krasnego ta drużyna była rozbita i umiał ją poukładać bardzo szybko mimo że do Crasnovi tego lata doszło 2 zawodników Kędzierski i Smężeń a odeszło sporo m.in. Zieliński, Rebizak, Goleś itd. mimo tak ograniczonej kadry potrafi tak zmobilizować drużynę że ta gra na wysokim poziomie Crasnovia w tym sezonie liczy 15 osób w tym junior i 2 bramkarzy a do tego dochodzą kontuzję kartki itd. jestem ciekaw który z trenerów umiał by poukładać tak zespół. A Huzarski jak przyszedł to Orzeł był w sytuacji patowej na spadku a na koniec sezonu zajął miejsce 8 chyba.
joshE 2011-11-17 16:48:33
Do tego grona zaliczył bym obecnego trenera Pogoni, bo przecież w tamtym sezonie uratował ich od prawie pewnego spadku a teraz jest na szczycie. Tak przyglądam się pracy tego trenera i widze ze gość ma pojęcie. W Jarosławiu widzieliście co zrobił , przyszedł w zimie jak JKS dostawał od każdego lanie , mieli 11 pkt i utrzymali się. Później również 1 miejsce. Drużyny Zająca grają bardzo efektowną piłke, co do trenerów Huzarski i Kramarz to również dobrzi trenerzy, ale styl gry ich zespołów jest dużo słabszy od tych prowadzonych przez Zająca.
joshE 2011-11-17 16:50:33
Cieszyć może to, że nawet w tej IV lidze mamy kilku zdolnych trenerów(niżej wymienionych) którzy zapewne poradzili by sobie w znacznie lepszych ligach.
do aston 2011-11-17 16:54:28
Dla niektórych ciekawa piłka to granie długą piłke z obrony do ataku na Pietrasiewicza :)) A dla innych to składne akcje, podania z pierwszej pilki, ładne gole tak jak gra POGOŃ
michaelceco 2011-11-17 17:58:39
no wiesz sztuką nie jest podanie na 2 metry sztuką jest podać przez pół boiska i strzelić gola jeżeli myślisz że Crasnovia strzela tak bramki to jesteś w błędzie mecz z Niskiem 2 piękne bramki po składnych akcjach mecz z Żurawianką po składnych akcjach. Nie ocenia się drużyny po jednym meczu :)
joshE 2011-11-17 20:47:55
Być może tych meczy nie widziałem, ale sokól czy żurawianka to jednak rywale z nizszej półki
joshE 2011-11-17 21:21:47
Bardzo mnie rozśmieszyla ta wypowiedź , że sztuką jest zagrać przez pół boiska i strzelić bramke. Zazwyczaj wszyskie nasze druzyny tak grają a takiego futbolu nie da sie oglądać. Brak jakiego kolwiek pomyslu na gre , tylko je...ć do przodu, bo może sie cos uda..
crasnovia 2011-11-17 23:04:10
hehe no wiesz przypadkiem takie bramki nie są sami się przekonaliście ;d
Rado 2011-11-18 09:17:03
michaelceco widziałem np. taki mecz jak W.Baran dalekim podaniem uruchomił Pietrasiewicza i padła bramka , wcześniej takie akcje widziałem tylko na....Polsat Sport czy Canal Plus!!!!!!
joshE 2011-11-18 15:05:09
no to zobaczysz jak pogoń was palnie po składnych akcjach.
michaelceco 2011-11-18 15:16:09
heh zobaczymy :)
~anonim 2011-11-18 15:25:23
Pogoń na wiosne nie będzie istniała:)
fakto 2011-11-18 16:42:22
A reasumując IV liga podkarpacka to najsłabsza liga w Polsce
joshE 2011-11-18 17:39:48
na jakiej podstawie piszesz ze Pogon nie bedzie istniec? Jakies śmieszne jasło ma z nimi wygrać czy kto ? bo nie wiem
azor 2011-11-18 18:30:13
Ta liga pszenno-buraczana powinna byc zlikwidowana i grać jako okręgówka bo poziom tej ligi juz dawno sięgnął dna
ogar 2011-11-18 21:08:50
Nioby jakie pracy były prowadzone na stadionie Czuwaju ?! Tam po prostu od ponad pół roku stoi niby wyremontowany stadion a tak na prawdę źle posiali trawę i zamiast niej rosły chwasty i nie mogli grać . Tak właśnie robi się u Nas remonty ... Zresztą taki straszny remont , że nawet nie potrafili ani kawałka zadaszenia robić . Stadion robiony tak jak w XX wieku . Nie zazdroszczę . A co do poziomu ligi to przeciez tylko z nazwy jest do 4 liga a tak na prawdę to 5 czyli okręgówka więc poziom adekwatny jest . Do tego piłka na Podkarpaciu to największy syf w Polsce , wystarczy spojrzeć na to że najwyżej mamy zespoły w 2 lidze wschodniej (de facto 3 liga ) i są to 3 bardzo słabo grające zespoły bez perspektyw na awans .A jeszcze niedawno takie Tłoki Gorzyce grały w prawdziwej drugiej lidze .
hart 2011-11-19 08:42:13
Panie Ogar 1000 % racji dziadostwo to i tałatajstwo
Celtic82 2011-11-19 12:00:20
Wielcy znawcy jak zwykle same marudzenia ,zgodze sie ze poziom podkarpackich zespolow slaby ,ale te wypowiedzi to jakies masakryczne ,a co do tego ,ze 5 zespolow z podk. zamyka table to co z tego?? a dodaj do tego ,ze wiecej klubow z podkaprpacia w 3 lidze jest niz z lubelszczyzny ... juniorzy Stali Mielec i Stali Rz. spore sukcesy w Polsce medale mistrzostw Polski ... brakuje pieniedzy nie ma kasy i jest dno to wszystko ... wioski szaleja bo jakis tam na chwile sponsor sie pojawia , a niestety takie dumy podkarpacia jak np. dwukrotny mistrz Polski i 25 sezonow w ekstraklasie itd itd Stal Mielec nie ma kasy dno pustki w kasie ,zal i smutek...
crasnovia 2011-11-19 12:39:26
to niech dłużej na stołku ten j*****any Greń siedzi z którym zawsze były i są problemy
ogar 2011-11-19 17:41:30
No i co z tego jak potem Ci juniorzy na Podkarpaciu nie grają bo nasze kluby grają teraz bardzo słabo . Nie ma kasy dlatego , że Podkarpacie jest postrzegane jako zaścianek , nie mamy wcale stadionów i nie zanosi się na to żeby przynajmniej jeden z prawdziwego zdarzenia wybudowali (jedyny w całości będzie w Mielcu ale bliżej mu będzie do lekkoatletycznego niż do piłkarskiego ) . Dawniej mieliśmy sporo zespołów w wyższych ligach a teraz piłka na Podkarpaciu to głównie 3 i 4 liga . A te wioski co się niby inwestuje to jest też nic bo jakoś na 2 ligę szans nawet nie widać w ich przypadku . Taka Nieciecza walczy o Ekstraklasę ,Kolejarz te sobie dobrze radzi, Kmita grała niedawno w 2 lidze (teraz 1) Heko Czermno tez miało taki epizod . A u Nas lipa taka jak na Lubelszczyźnie ( wyjątek Górnik Łęczna ) , więc nie szczyćcie się 3 ligą że mamy tam więcej od nich zespołów jak teraz tylko do naszej ligi będą spadkowicze . Dębica to piłkarska ruina ( sytuacja finansowa miasta taka sama ) , Mielec też jest teraz ruiną piłkarską . Przemyśl to samo , Sanok jest słabiutki . Nie jest za dobrze a nawet jest coraz gorzej . Reszta Polski Nam ucieka i to strasznie ! Sąsiedzi z Małopolski przewyższają naszą piłkę o kilka klas i jakbyśmy mieli z Nimi 3 legę to dopiero byłaby porażka .
PIK 2011-11-19 20:48:03
Nie wiem Ogar czy z juniorami jest do końca tak jak piszesz. Brązowi medaliście Stali Rzeszów - część gra w pierwszym składzie Stali, część w np na wypożyczeniu w Nowej Sarzynie. Często trafiają wyżej, interesują się nimi kluby Eklasy i I ligi. Z kolei z Mielca najzdolniejsi idą do wyższych lig jak np Mroziński i Duda w Widzewie, Bąk w Koronie.
Celtic82 2011-11-20 13:45:30
Narazie jest jak jest, nie podniecaj sie tak malopolska, bo oni nigdy oprocz Krakowa ,wiele nie znaczyli w futbolu , u nas poczatek lat 90tych jeszcze, to 3 kluby w ekstraklasie Mielec , Stalowa , Siarka , plus Igloopol Debica , 2liga to Stal Rz , Resovia , Karpaty , Wisloka ,Gorzyce, a pozniej na chwile Czuwaj i Sanok gdzie te malopolskie wtedy byly??? Licze ,ze wkoncu cos ruszy w tych podkarpackich klubach , a Stroze i Nieciecza wydaja mi sie kilku sezonowymi wynalazkami, ale moze sie myle...
fan 2011-11-20 16:22:19
w 78' Polska wygrała z Brazylią 1:0. i co z tego? co było to było, może w końcu ktoś popatrzy w przyszłość bo jak jest obecnie wszyscy widzą, radość z tego jak dawniej było fajnie mnie śmieszy
ogar 2011-11-20 19:04:44
do PIK : Chodzi mi o to właśnie że juniorzy z Podkarpacia opuszczają ten region i szukają kariery po całej Polsce bo tu nie mają na nią szans a taka Stal gra teraz żałośnie , więc nie ma się czym szczycić .
do Celtic82 : To co było kiedyś to ok ale teraz Małopolska jest od Nas o wiele lepsza . Teraz jest z roku na rok coraz gorzej : w dwóch czołowych ligach nie mamy drużyny a po w 2 lidze wschodniej nie mamy nawet drużyny która mogłaby włączyć się w walkę o awans . Nie zanosi się wcale na poprawę ! W Dębicy oba kluby walczą o przetrwanie ! Ciekawe czy skończy się z Resovią tak jak ze Stalą tylko na zapowiedziach o awansie , bo na razie tylko na to się zanosi . Poziom piłki na Podkarpaciu jest teraz bardzo słaby i ja niestety nie przesadzam .
Celtic82 2011-11-21 12:45:40
Mnie tez boli ,ze jest zle na podkarpaciu z nozna ,co nie zmienia faktu ze bylo dobrze lub bardzo dobrze , i nie bede tylko zyl chwila i przeszloscia ,chodzilo ,ze jak u nas bylo dobrze to u nich tylko Krakow... teraz tez cudow nie maja ,niestety u nas ciagle stagnacja ,lecz licze ze to sie wkoncu zmieni, czekam jaki klub z malopolski nie liczac Krakowa , klub z swietokrzyskiego czy lubelszczyzny osiagnie tyle co kluby takie jak Stal Mielec czy Stal Rzeszow, bo tamte ani w socjalizmie ani w kapitalizmie nic narazie wiekszego nie osiagnely... oczywiscie zgadzam sie ,ze mamy tylko ledwie w 2lidze swoich przedstawicieli to przykre w innych dyscyplinach nadal sie liczymy ,tylko ta nozna ehhh
ogar 2011-11-21 13:52:32
Taka Nieciecza już myśli o dostosowaniu stadionu do wymogów Ekstraklasy , ponieważ myślą o awansie a są obecnie na 2 miejscu w lidze po 20 meczach na 34 . Nieciecza ma tylko tysiąc mieszkańców ...
Redakcja portalu podkarpacieLIVE nie ponosi jakiejkolwiek odpowiedzialności za treść komentarzy. Każdy użytkownik reprezentuje własne poglądy i opinie biorąc pełną odpowiedzialność za ich publikację.