2021-04-21 20:08:45

22Bet Oficjalnym Partnerem Drużyny Paris Saint-Germain w Afryce

Mistrz francuskiej Ligue 1, znana świetnie drużyna Paris Saint-Germain ogłosiła właśnie, że jej oficjalnym partnerem bukmacherskim na region Afryki zostaje 22Bet Casino, które jest także operatorem sportowych zakładów bukmacherskich. Przedstawimy tutaj wszystko, co warto wiedzieć o współpracy wielokrotnego futbolowego mistrza Francji z tym bukmacherem.

Korzyści dla każdego

Przedstawiciele dziewięciokrotnego mistrza Francji są bardzo zadowoleni ze współpracy z 22Bet. Jak twierdzi Marc Armstrong z PSG, w klubie zachwyceni są dołączeniem bukmachera do piłkarskiej rodziny. Według niego, 22Bet ma być idealnym partnerem i pozwoli klubowi piłkarskiemu na zwiększenie zaangażowania i zasięgu wśród rosnącej rzeszy fanów tego zespołu w Afryce. Dodaje również, że unikatowy wizerunek PSG na tym kontynencie z całą pewnością będzie przyczyniał się do wzrostu popularności samego bukmachera.

Pracownicy 22Bet nie pozostają dłużni. Dyrektor firmy na region afrykański Olatunji Idowu dodał, że jest podekscytowany, mogąc zapowiedzieć to partnerstwo z jedną z najlepszych i pożądanych marek sportowych na świecie, który łączy sukcesy na boisku, z tymi poza nim. Według niego, szybko rosnąca popularność klubu Paris Saint-Germain, ułatwi rozwinięcie działalności w Afryce. Kluby piłkarskie spoglądają z zaciekawieniem w tym kierunku, licząc na szybko rosnącą gospodarkę państw afrykańskich. Tak więc te dwie organizacje mają odgrywać rolę przywódców rynku na swoim polu. Ma to być więc partnerstwo idealne, które przełoży się na korzyści i dla klubu i dla firmy z branży hazardowej.

Ta współpraca stała się możliwa dzięki rozwiązaniom z zakresu reklamy dostarczonym przez Sportradar, który zajmuje się marketingiem bukmacherów i kasyn online. Hampus Lofkvist, dyrektor globalnej sprzedaży sponsorskiej w tej firmie stwierdził, że dzięki temu partnerstwu oraz użyciu cyfrowych i wirtualnych technologii marketingowych, 22Bet zyska dzięki ekspozycji i zaangażowaniu fanów w ponad trzydziestu krajach.
 
W ramach tej współpracy, zaimplementowana zostanie cyfrowa technologia wprost z klubowego stadionu Parc des Princes, dostarczająca reklam skierowanych konkretnie do odbiorców w różnych krajach. Ten nowy system zostanie uruchomiony we Francji po raz pierwszy i będzie geolokalizował reklamy na ekranach LED wokół boiska, adaptując wiadomości w zależności od odbiorców. Oprócz tego 22Bet będzie dostarczać reklamy i oferty specjalne dotyczące Paris Saint-Germain w swoich mediach społecznościowych i w innych kanałach. To bardzo ciekawy krok ze strony PSG, który powinien zapewnić klubowi wielu nowych fanów, a przy okazji wypromować 22Bet wśród nowych klientów.
 

Czytaj także

Komentarze

Komentarze: 0

Rozwiąż działanie =

Redakcja portalu podkarpacieLIVE nie ponosi jakiejkolwiek odpowiedzialności za treść komentarzy. Każdy użytkownik reprezentuje własne poglądy i opinie biorąc pełną odpowiedzialność za ich publikację.

Czytaj następny news zamknij