2020-05-23 21:16:34

Artur Trębacz: Mamy podejrzenia, że działania Lubelskiego ZPN-u były celowe

Przedstawiamy rozmowę z prezesem Hutnika Kraków, Arturem Trębaczem, którego spytaliśmy m.in. o wulgarne wpisy na klubowym Facebooku, kontrowersyjny awans Motoru Lublin, transfer Mateusza Gamrota i przygotowania do II-ligi.
 

Czytaj także

Komentarze

Komentarze: 20

Rozwiąż działanie =

Motor 2020-05-23 22:45:32

Nie macie dosyć? Obiektywizm polega na tym że 2 strony się wypowiadają. To 5 czy nie wiem który wywiad z Prezesem Hutnika. Ile było wywiadów ze stroną lubelską. Cieszy mnie to że Hutnik w końcu zrobił krok w tył i wyciągnął rękę do zgody. Niestety dalej usłyszeliśmy to co 5 razy temu. Sugestie prowadzącego o inwestorze są skandaliczne. Temat jest od grubo niż wielu miesięcy a sugestia jest jasna jest inwestor to musiał być przypał. Kontrowersyjne dla prowadzącego jest to że Lzpn jest sędzia w swojej sprawie. Nie było za to kontrowersyjne zeMzpn decydował o spadku małopolskiego klubu. Kontrowersyjne nie jest też to że sędziowie z Rzeszowa decydowali w meczu o być i nie być Stali. Kontrowersyjne nie jest to że po złożeniu skargi przez Motor na pracę sędziów Lublin jest w dziwnych okolicznościach okradany z goli w meczach które decydowały o kształcie nr 1. Patrząc na to jak wykartkowano Podhale i co zrobiono Motorowi warto zadać pytanie czy w tej lidze miejsca ustalają piłkarze czy sędziowie. Sugerowanie że Bartnik jest stronniczy ale już viceprezes PZPN z Krakowa już nie to słabo brzmi. TZak samo jak to że Motor walczący o walkowera usłyszał że PZPN nic nie może. Ale już Hutnik walczący o awans jak widać może wszystko. Do dziś nie wiemy co Pan Prezes myśli o przebiegu mecz w Krakowie decyzjach sędziów podobnych sytuacjach w tej grupie w latach poprzednich. Do dziś też nie rozumiem jak można rozegrać 1 mecz u siebie i wygrać po skandalicznej decyzji sędziów inie rozegrać rewanżu u rywala i stawiać się w roli ofiary. Przecież to Motor został tutaj potraktowany maxymalnie niesprawiedliwie i nierówno. Do dziś też nie można zrozumieć tego że regulamin Lzpn jest kopią tego z ekstraklasy. Tam wyraźnie jest mowa bezpośrednie spotkania to mecz i rewanż. Jak można interpretować zatem regulamin że to 1 mecz. Jak też można opierać się na tabeli jeśli regulamin mówi że pełny wynik rozstrzyga się po pełnym cyklu. Z czysto sportowego rozumowania gdzie obowiązuje fair play przy równej liczbie punktów zawsze bramki w 19meczach oddają wartość drużyny a nie 1 z 2 meczy. Rozegrany na terenie 1 z drużyn

Motor 2020-05-23 22:59:40

Bardzo szanuję Prezesa Hutnika bo zrobił dla swojego klubu strasznie dużo. Super że padły przeprosiny do kibiców ale to głównie klub Motor oberwał i tam powinny być skierowane oficjalne przeprosiny bo jak sam Prezes Hutnika mówi Motor nie jest winny ale został obrzucony g... Od góry do dołu. Do dziś nie wiemy jak Hutnik odnosi się do kontrowersji przedstawianych przez Motor. Mamy 2563 odcinek Mody na Hutnik wywiad z założoną tezą antyMotor antyLzpn. Hutnik nie potrzebuje kolejnej laurki i wysladzania bo od tego słodzenia i klepania po plecach już dawno temu zrobiło się mdło i niedobrze. Strasznie szkoda że strącono szanse by w końcu dać Motorowi szanse na określenie swoich racji a Hutnikowi odpowiedzieć na niewygodne tematy

O. 2020-05-24 09:17:39

Dawno nic o hutniku i motorze, to przecież takie podkarpackie :)

~anonim 2020-05-24 09:51:13

Otwieram lodówke a w niej światło i prezes Hutnika pan Tŕębacz który jest już wszędzie więc nie wykluczone że już wkrótce zawita w mojej lodówce tak że. To co pisałem wcześniej to był żart, a teraz całkiem serio, Podkarpacie Live wiecie jak was szanuje i wykonywaną przez was pracę, ale moja uwaga na przyszłość jeśli poruszacie jakiś temat /Motor vs Hutnik /to do dyskusji zapraszajcie obydwie strony konfliktu żeby wysłuchać opini dwóch stron, a nie zapraszacie tylko jedną stronę która wystawia jak najleoszą laurke na swój temat /Hutnik Kraków /a opinie drugiej strony /Motor Lublin /macie daleko w d*pie, co jest bardzo mało profesjonalne z waszej strony.

M 2020-05-24 10:24:29

Hutnik ma prawo do swojego zdania Motor do swojego. Niestety cały czas to z Krakowa dalej płyną insynuacje o celowym działaniu nieczystych zagrywkach. Można mieć wrażenie że temat trwa bo jednak argumenty z Lublina są celne. To co mówi Pan Prezes można też zarzucić Widzewowi Stali Rzeszów czy Polonii Warszawa. Tam też można rzucić podejrzenia że była kasa to trzeba pchać te ekipy. Chcecie rozmowy zaproście gości za jednymi i drugimi. Pokażcie materiały filmowe z tego sezonu kontrowersje z poprzednich. Zadajcie wszystkie kontrowersyjne i trudne pytania obu stronom. I zakończcie temat. Te wszystkie osoby z Polski lub ich większość co wsparły Hutnika opierały się na narracji Hutnika i tabelce. Na forach jest mnóstwo bzdur kłamstw. Mamy tu regulamin dwa mamy tu aspekt sportowo moralny. Oba kluby są w 2 lidze ale wygrała też 3 liga grupa 4. Puławy KSZO Siarka czy Wolczanka to kolejni wygrani. Pozbyli się nie 1 lub 2 topowych rywali. Kibicuje KSZO

Motor 2020-05-24 11:28:39

Ps na stronie Kuriera Lubelskiego Prezes Motoru chciał 2 meczów barażowych. Została też opisana sytuacja spotkania w PZPN dotyczącą baraży. Także znów Hutnik mija się z prawdą.

cxcx 2020-05-24 12:46:23

Mecze barażowe to wymysł nie ma o tym nic w przepisach więc się nie ma czym podniecać, natomiast kończenie sezonu gdy od jakiegoś czasu wiadomo że stadiony siłownię knajpy etc. będą pootwierane to jest dopiero wałek.

~anonim 2020-05-24 12:53:30

trębacz w puzon dmucha

Wierny 2020-05-24 13:56:10

Dla tych co nie zrozumieli, tu nie chodzi o Motor Lublin ale o związek lubelski i jego decyzji i tego dotyczy konflikt. To spór na lini LZPN - Hutnik Kraków! Ja, kibic Hutnika Kraków nie mam absolutnie nic do Motoru ani do Was jako jego kibiców. Zawsze lubiałem Motor i to mam nadzieję , że się nie zmieni. Idioci rzucający bluzgami przy każdej nadarzającej się okazji są wszędzie, są u nas są i w Motorze. Sprawa dotyczy Motoru a jakże, ale Motor nie jest stroną w tym sporze. A z interpretacją przepisów to sobie wszyscy dajmy spokój. Od tego są prawnicy i oni, może włącznie z sędziami (sądowymi) powinni się wypowiadać. Jednego jestem całkowicie pewny, że nie chciałbym, aby sędzią w sporze moim z sąsiadką był jej mąż bo z taką sytuacją mamy tutaj do czynienia.

Pepe99 2020-05-24 19:04:44

Panie trenerze. Trochę pokory. By atakować kogoś, może odniesie się Pan wcześniej do meczu i sedziowania. I czego decyzje z Małopolski nie są kontrowersyjne a te które nie są po waszej myśli już tak.

Motor 2020-05-24 19:39:32

Ciągle insynuacje że niby deal między Motorem a Lzpn że Lzpn musiał bo inwestor. Inwestor to był już w roku 2019 o czym mówił Prezes Motoru. Co to za pomoc Lzpnu gdy Motor ma odbierane gole niegwizdane ręki w karnym. Gdyby było tak jak mówi Hutnik to Motor dostawałby od sędziów karne z kapelusza i był faworyzowany na maxa. Każdy wie że było odwrotnie. To ciągłe gadanie że tylko Hutnik ma rację w 100 proc. Regulamin musi być równy sprawiedliwy fair play. Równe były mecze po 19 kolejek nierówne to że 1 zespół miał atut boiska i... sędziego i nie musiał grać na obcym stadionie. Interpretacja Hutnika nie bierze tego pod uwagę. Zgadzam się że Hutnik może to tak czytać tyle że Lzpn wiedząc że jest mecz i rewanż ma prawo czytać to zupełnie inaczej. Szczególnie że mamy remis po 36.To że ktoś ma inne zdanie nie znaczy że coś kręci. Przypomnę że te teksty o wyborach itd. A kto ma startować na następcę Bońka? Lzpn zgodnie z regulaminem ma prawo do interpretacji. Działanie PZPN to szukanie na siłę rozwiązań pod Hutnik. I te zaczepki na poziomie podstawówki że Motor nie chce grać. Motor który sprowadził Ropskuego Króla Motor który doszedł Hutnika na 36 ma się bać czego... Jak w 2 rundzie miał dużo lepszy kalendarz. Każdy powtarzam Każdy argument Hutnika można zbić. Tylko jakoś Hutnik ma problem z argumentami Motoru. Motor nie chce bawić się w piaskownicy Widziałem wściekłość Hajdo oni bdb wiedzą że walnęliby Hutnika bo grali coraz lepiej. I Motor to udowodni

K28 2020-05-24 19:54:19

Ta cała sprawa to wielka medialna ściema, nie kibicuję Motorowi,ale uważam że akcja propagandowa na taką skalę jest nie na miejscu, w regulaminie jest paragraf 13, który mówi że każda drużyna rozgrywa dwa mecze z każdym, u siebie i na wyjeździe, więc mówienie że LZPN przeskoczył jakieś podpunkty w paragrafie 21 to jakaś aberracja,Hutnik " przeoczył" nadrzędny zapis w regulaminie, pominął zapis siedem paragrafów wcześniej,rozpętał wojnę jakoby małego klubu z dużym klubem, żeby wszyscy ich żałowali, dziennikarze to buce, którzy idą za trendem, nie wychylają się żeby nie narazić się na ostracyzm środowiska, gdzie durnie pokroju stanowskiego i weszło, mogielnickiego i wielu innych nadaje ton dyskusji
Kibicuję KSZO

Wzx 2020-05-25 05:49:01

hi hi - celowe ?
to chyba żart....

wzx 2020-05-25 05:57:33

c.d.
Tylko czy aby jedni są święci a inni..............
Jak np. odniósł by się Pan do działań Małopolskiego ozpn w sprawie Soły rok temu...
Też była bliższa koszula ciału....
Tylko też nie wierzę w to że gdyby nadzór nad trzecią ligą wzięła Warszawa też nie można by się było spodziewac podobnych przekrętów - historia zna wiele przypadków i to od najwyzszego szczebla i tak po kolei....
Zwązek musi umrzec naturalną śmiercią inaczej zawsze będziemy trzecią ligą Europy..

wzx 2020-05-25 05:57:33

c.d.
Tylko czy aby jedni są święci a inni..............
Jak np. odniósł by się Pan do działań Małopolskiego ozpn w sprawie Soły rok temu...
Też była bliższa koszula ciału....
Tylko też nie wierzę w to że gdyby nadzór nad trzecią ligą wzięła Warszawa też nie można by się było spodziewac podobnych przekrętów - historia zna wiele przypadków i to od najwyzszego szczebla i tak po kolei....
Zwązek musi umrzec naturalną śmiercią inaczej zawsze będziemy trzecią ligą Europy..

Wierny 2020-05-25 08:13:33

Jestem za tym aby sprawę definitywnie co do interpretacji przepisów rozstrzygnął PZPN. Obawiam się, że sam z siebie tego nie zrobi bo chcialiby aby sprawa została zakończona i tyle. Niech się wypowiedzą w tej kwestii ci co powinni to zrobić na samym początku jak tylko usłyszeli o możliwym problemie w sprawie interpretacji przepisów. Tylko taka sytuacja jest w stanie zamknąć dyskusję na temat tego kto zrobił dobrze a kto źle.
Co do podanych przykładów patologii w przeszłości których dopuścił/ał się MZPN: Ja się całkowicie w Wami zgadzam, że tak być nie może i sprawę należało rozstrzygnąć nawet w sądzie i domagać się odszkodowań od związku jeśli PZPN nie zajął stanowiska i nie było żadnej innej drogi odwoławczej. Drogą odwoławczą nie może też być jak w tej sytuacji Prezydent Lublina! Przecież to kibice Motoru go wybierają a miasto jest właścicielem Motoru! Czy to aż takie trudne do zrozumienia dla tych co pisali te przepisy? To samo dotyczy oczywiście innych miast, miasteczek itp. Co do sędziów to każdy kiedyś został przez nich skrzywdzony. No i co z tego? To nie jest żaden argument do ustalania miejsca w tabeli. Tabeli wszystkich piłkarskich lig wyglądałyby dzisiaj inaczej gdyby var był wszędzie i od zawsze. A jak widać to i var nie gwarantuje sprawiedliwości! Argument o formule rozgrywek mecz-rewanż: Mógłbym powiedzieć, że skoro się mecz i rewanż nie odbył więc nie można ustalić końcowej tabeli w takim razie. To jest formuła rozgrywek a nie podstawa do ustalania tabeli rozgrywek. Jak się liczy punkty i jak się ustala tabelę to odrębna i niezależna sprawa i regulują to inne paragrafy (żenujący był ten koleś z LZPN co się na youtube u Borka i Smokowskiego wypowiadał i na tym zakończę). Liczę na to, że drużyny z innych lig co w tych samych okolicznościach nie uzyskały awansu (jako 2 drużyna z ligii) rozpętają burzę i że się na tym nie skończy a sprawa zostanie do końca załatwiona i wyjaśniona.
PS Dlaczego Hutnik rozpętał burzę w mediach? Bo inaczej sprawa zostałaby zamieciona pod dywan. To oczywiste, że tego by chciał LZPN i z wiadomych względów Motor. Spraw w Polsce z pokrzywdzonymi obywatelami zwłaszcza przez państwo są tysiące i jedynie media nagłaśniając je mogą naprawić szkodę. Czekam na PZPN!

K28 2020-05-25 08:38:14

Wierny- Sofronow mawiał, że mądremu dwa słowa wystarczą,a głupiemu to i referatu nie starczy , no i ty jesteś w tej drugiej grupie, hutnik to teraz może sobie do Watykanu nawet słać protesty, awansował z drugiego miejsca bo wychowanek Koźmiński pomógł
I tyle z tego darcia się o awanse przy zielonym stoliku, był liderem przed zakończeniem ligi a po zakończeniu nie, czas skończyć z patologią bezpośrednich meczów , takie coś w normalnych logach nie istnieje

Wierny 2020-05-25 10:24:38

K28 - nie czytam sowieckich wieszczów.

~anonim 2020-05-25 11:11:01

Zawsze rozegranie 34 kolejek oddaje siłę zespołu niż 1 lub 2 mecze. Za Sasala awansująca Garbarnia przegrała 0 do 3 i 0 do 2 z Motorem. Gdyby Hutnik wygrał pewnie 3 do 0 i odwoływał się przez PZPN byłby moralnym zwycięzcą a tak wypadł gorzej bo sami stworzyli atmosferę przekrętu przypału oszustwa i nieuczciwości. A jak popatrzymy na otoczkę sezonu i działania Hutnika to chluby im to nie przynosi. Błędy sędziów zawsze były ale jak taki Motor robi skargę na sędziów i zaraz potem ma odbierane gole to nie wygląda to dobrze i dla środowiska i potencjalnych rywali. Zgodzę się w 100 procentach z Panem Hajdo w Dzienniku Wschodnim że działania krakowskie były celowe i zaplanowane mające na celu osiągnięcie tego co mamy dziś. Mzpn ma mega fart. Gdyby teraz miał prowadzić rozgrywki byłby zupełnie niewiarygodny. Postawa Mzpn była stronnicza a to organ gdzie nie powinno być cienia bezstronności że stronny i nych klubów.

K28 2020-05-25 11:48:40

Wierny- Sofronow do Nowej Huty jak najbardziej pasuje

Redakcja portalu podkarpacieLIVE nie ponosi jakiejkolwiek odpowiedzialności za treść komentarzy. Każdy użytkownik reprezentuje własne poglądy i opinie biorąc pełną odpowiedzialność za ich publikację.

Czytaj następny news zamknij