Stal Mielec w niebieskich strojach
Pierwszoligowa PGE Stal Mielec opublikowała informacje na temat ekwiwalentu reklamowego klubu. Według raportu Pengaton Research wynosi on ponad 16 mln złotych.
- Warto być sponsorem lub partnerem PGE FKS Stali Mielec. Najlepszym dowodem na to jest raport Pentagon Research, zawierający analizę za okres od lipca 2019 do marca 2020 - poinformowała PGE Stal Mielec.
- Łączna wartość ekspozycji marek sponsorskich oraz partnerów mieleckiego klubu wynosi 16 288 038 zł. Wartość ekspozycji jest rozumiana, jako kwota konieczna do przeprowadzenia płatnej kampanii reklamowej o podobnym zasięgu, jaki osiągnięto dzięki ekspozycjom redakcyjnym.
Ponad 7,5 mln złotych z tej kwoty to teksty zamieszczone na stronach internetowych, a 4,5 miliona to informacje na temat PGE Stali Mielec i jej sponsorów, które ukazały się w telewizji.
Kolejne składowe tej kwoty tworzą media społecznościowe - 2,3 mln i publikacje prasowe - 1,9 mln.
Według zestawienia Press Service PGE Stal Mielec jest najbardziej medialnym klubem na zapleczu Ekstraklasy. Tuż za nią plasują się Radomiak Radom i GKS Tychy.
Czytaj także
2020-03-17 18:59
Nie żyje były piłkarz PGE Stali Mielec
2020-03-27 11:30
Stal zagra Ekstraklasie? Jest nowy pomysł w środowisku piłkarskim
2020-05-04 13:25
Dariusz Marzec: Będziemy trenować jak zespoły Ekstraklasy
2020-05-04 17:19
Pierwszy czwartoligowiec wznowił treningi!
2020-05-06 11:42
Piłkarze PGE Stali Mielec przeszli testy. Dziś poznają wyniki
Redakcja portalu podkarpacieLIVE nie ponosi jakiejkolwiek odpowiedzialności za treść komentarzy. Każdy użytkownik reprezentuje własne poglądy i opinie biorąc pełną odpowiedzialność za ich publikację.