Trwa pandemia w Polsce i na całym świecie. Stal Rzeszów postanowiła dołączyć do akcji #SupporterofEachOther. Akcja ma na celu jednoczenie się oraz wzajemne wspieranie.
Stal Rzeszów dołączyła do akcji w której są takie marki jak Benfika Lizbona, Dinamo Zagrzeb, PSV Eindhoven, Schalke, Club Brugge, Everton FC, czy Red Bull Salzburg.
- To jest ten czas, kiedy musimy być zjednoczeni, silni i wzajemnie się wspierać. Dlatego, korzystając z rozpoznawalności swojej marki, nasz Klub na bieżąco dalej będzie informował o zaleceniach WHO oraz rządu dotyczących zasad, jakich należy przestrzegać w tym trudnym czasie. Dziś bierzemy czynny udział i wspieramy akcje charytatywne oraz zbiórki pieniędzy, jak te zorganizowane przez naszych kibiców dla Szpitala Wojewódzkiego przy ul. Lwowskiej w Rzeszowie oraz dla Szpitala w Łańcucie (więcej na temat tej akcji przeczytasz TUTAJ ), czy zewnętrzne, jak #michadlamedyka - powiedział Tomasz Flakowski, cytowany przez oficjalną stronę Stali Rzeszów.
Czym jest kampania #SupporterofEachOther?
- Celem tej kampanii jest zainspirowanie ludzi, zawodników, kibiców, klubów, lig, związków i wszystkich innych organizacji i firm do wzajemnego wspierania się w celu przezwyciężenia obecnego kryzysu COVID-19. Organizatorzy, ale i partnerzy akcji wymieniają się między sobą wskazówkami i pomysłami, aby zatrzymać dalsze rozprzestrzenianie się wirusa, zachować zdrowie i aktywność społeczną z domu oraz dbać o siebie. Kampania ma przede wszystkim cel informacyjny. Dodatkowo dzięki temu kibice zaangażowanych klubów zachęcają również wszystkich innych do udziału w inicjatywach pozyskiwania funduszy, na przykład od Światowej Organizacji Zdrowia (WHO) i Fundacji Narodów Zjednoczonych, czy na rzecz lokalnych podmiotów, szpitali, itp.
Uczestnicy podkreślą przykłady najlepszych praktyk z piłki nożnej i organizacji społecznych na arenie międzynarodowej. Koncentrujemy się więc na następujących 5 tematach:
1. Porady dotyczące dzielenia się edukacją na temat tego, jak zachować zdrowie i bezpieczeństwo podczas epidemii COVID-19
2. Aktywność fizyczna sprzyjająca zdrowiu w domu
3. Spójność społeczna – wspieranie się nawzajem, zwłaszcza osób zagrożonych izolacją
4. Wolontariat – zachęcanie ludzi do wzięcia udziału w wolontariacie
5. Inspirowanie – dzielenie się pozytywnymi inicjatywami z całego świata w celu przezwyciężenia kryzysu COVID-19
- Także nasz sponsor główny firma FIBRAIN wsparła inicjatywę #G2Akcja, dzięki której najpotrzebniejsze produkty trafiły do podkarpackich szpitali. Stal Rzeszów to ogromna społeczność, już teraz tworzona przez kilkadziesiąt tysięcy osób, nie tylko na Podkarpaciu, w którą wchodzą również nasza Akademia oraz Zespół Szkół Mistrzostwa Sportowego. Mając tego pełną świadomość, wspólnie podejmujemy działania mające na celu utrzymać naszych wychowanków w formie, podając przykłady ćwiczeń, jakie mogą zrobić we własnym domu - dodaje manager ds. rozwoju marki i komunikacji Stali Rzeszów.