http://www.smsrzeszow.pl/podstawowka/pl/aktualnosc/586/czy-wybrali-juz-panstwo-szkole-dla-swojego-dziecka-

2018-01-29 17:31:13

Sparing: Wisłoka Dębica pokonała Tuchovię Tuchów 3-1

fot.facebook.com/wisloka1908
Wisłoka Dębica pokonała Tuchovię Tuchów w sparingu. Był to drugi sparing Wisłoki w ten weekend. Dzień wcześniej przegrali z JKS-em Jarosław 0-2.
 
Wisłoka Dębica pokonała Tuchovię Tuchów 3-1 w drugim sparingu podczas weekendu. Bramki zdobyli Jakub Szewczyk, Kacper Maik i Adrian Nowak.
 
W tym meczu Dariusz Kantor dał odpocząć zawodnikom, który zagrali dzień wcześniej z JKS-em Jarosław. Byli to Damian Łanucha, Sebastian Fedan, Kamil Żuchowicz, Damian Pęcak, Marcin Tubek, Kamil Dybski, Marcin Balasa oraz Aleksander Nabożny.

Wisłoka Dębica - Tuchovia Tuchów 3-1 (0-0)

1-0 Jakub Szewczyk
1-1 ?
2-1 Kacper Maik
3-1 Adrian Nowak
 
Wisłoka Dębica:
Zawodnik Testowany- Ślęczka, Król, testowany, Motyka, testowany, Bielatowicz, Maik, Zawodnik Testowany II, Nowak, Szewczyk, Paterak.

Komentarze

Skomentuj przez Facebook

Skomentuj bez logowania

Komentarze: 61

Rozwiąż działanie =

Kibic z Krakowa 2018-01-30 10:37:45 10 1

Dębica to jest piłkarski kurnik !! Jeszcze dekadę temu Wisłoka rywalizowała z drużynami takimi jak Siarka Tarnobrzeg, Stal Mielec, Sandecja Nowy Sącz, Cracovia Kraków ityp... kluby które teraz występują w centralnych ligach, głównie w Ekstraklasie i 1/2 lidze. Pytam gdzie jest Wisłoka????? poszła na dno!!! Robicie świetne media i się chwalicie czyli tyle wam pozostało? dupska macie wyżej od głowy? Kibice chcą mieć dobry poziom sportowy, a nie świetne media dla kurnika podkarpackiego...

~anonim 2018-01-29 18:01:04 0 7

Panie Szewczyk zmienić klub bo będziesz Pan przesiadywał na ławce rezerwowych. Goleador lepszy od Pana he he

RADO 2018-01-29 19:10:17 3 3

Goleador - królem strzelców 4 ligi, zobaczycie jak ładuje bramy. Ekstraklasa czeka i Górnik Zabrze tyeż

pol 2018-01-29 19:14:57 6 0

Szewczyk jest super.Co wy od niego chcecie?

Ktoś 2018-01-29 23:05:51 3 0

A kto to niby ten Goleador ? Piłka nożna to nie tenis a gra zespołowa .

14 2018-01-30 00:18:24 0 0

Tajna broń na derby, Zuch z Szczucina !!

Megi87 2018-01-30 01:20:27 6 4

Widać wszyscy wnikliwie czytają Wisłokę, szczególnie pejsy, które nie za bardzo mają co przeczytać u siebie haha ha haha . Jak tak zerkam czasem na social media tu i tam to PRZEPAŚĆ. W ogóle to u nas w Tarnobrzegu, by się przydało z tym ruszyć.

~anonim 2018-01-30 08:52:05 6 7

Dębicą rządzi i włada BIAŁO NIEBIESKA brygada

Anonim 2018-01-30 10:29:37 2 3

Megi87, ale ty człowieku musisz mieć kompleksy, artykuł o Igloopolu, 10 komentarzy z waszej strony, artykul o was, nikt z Igloopolu nie pisze, tylko ty się musisz pruc, kompleKSiarze

Kibic z Krakowa 2018-01-30 10:37:45 10 1

Dębica to jest piłkarski kurnik !! Jeszcze dekadę temu Wisłoka rywalizowała z drużynami takimi jak Siarka Tarnobrzeg, Stal Mielec, Sandecja Nowy Sącz, Cracovia Kraków ityp... kluby które teraz występują w centralnych ligach, głównie w Ekstraklasie i 1/2 lidze. Pytam gdzie jest Wisłoka????? poszła na dno!!! Robicie świetne media i się chwalicie czyli tyle wam pozostało? dupska macie wyżej od głowy? Kibice chcą mieć dobry poziom sportowy, a nie świetne media dla kurnika podkarpackiego...

@Megi87 2018-01-30 12:08:10 4 4

a zerkaj sobie na fejsuki i inne media na zdrowie, mamy na to wyjebane - robimy swoje ! O SMSie po egida Igloopolu tez nigdzie nie doczytales ???? o naszym nowym ukladzie tez ? my nie potrzebujemy rozdmuchanego do granic wytrzymalosciu PRu, robimy swoje nie patrzac na klub z lasu.

Oświecam 2018-01-30 12:20:16 3 2

Z mediami, reklamami idzie kasa, idą sponsorzy ---> to kierunek do odbudowy budżetu, a w dalszej fazie podniesienie poziomu sportowego. Tak trudno to zakumać. Ze nie robi sie tego dla fanu tylko pod sponsorow, zeby ich przyciagnac. Jak widac skutecznie ,skoro Stowarzyszenie i prezes pozyskuja coraz wiecej.

LKS 2018-01-30 12:35:28 1 5

Na te wasze media leci sama drobnica sponsorska, tym dobrej ligi nie zrobicie. haaa.
Tu trzeba strategicznych sponsorow, ci mocni i bogate firmy z Debicy i regionu maja was w dalekim powazaniu

pełnomocnik dratewka 2018-01-30 13:19:53 6 2

małymi sponsorami to tylko budżet na 4 ligę można zrobic i to w obecnej sytuacji klubu jest sukces. Myślenie że media klubowe robione na dobrym poziomie przyciągną duże firmy do klubu jest niepoważne.Na przykładzie Mielca i Tarnobrzega.Tam w tych miastach mie klubowe media miały wpływ na sponsoring strategiczny.To Prezydenci i Posłowie w Mielcu i Tarnobrzegu przyczynili sie do ściągnięcia do klubów potencjalnych i strategicznych sponsorów, ale i też wsparcie finansowe z buďżetu miast zrobiło swoje.

Włącz myślenie 2018-01-30 13:32:44 3 4

Kto powiedział ,że sm przyciagną strategicznych sponsorów. Wiadome, ze do tego trzeba ukladów ,znajomosci. Ale lepiej miec te media i sciagac na razie kogo sie da, czy lepiej nic nie miec? Poza tym wielu mlodych pilkarzy (amatorow) idzie, zostaje w klubie gdzie cos sie dzieje - jest atmosfera, ktos o nich napisze, zapowie, zrobi filmik. To tez trzeba brac pod uwage.

....? 2018-01-30 13:58:41 9 0

SmS Igloopol to trzeba przyznać dobry pomysł.W takiej szkole etaty dostaną dwóch trzech piłkarzy LKS którzy będą trenować dzieciaki.Grać bedą za darmoche, lub za niewielkie pieniądze

Do dziadów leśnych nie oświeco 2018-01-30 17:41:50 6 7

Oświecę was!! Igloopol to klub który stawia na swoich wychowanków i obecnie ma 4 ligę podkarpacką którą osiągnięto bardzo skromnym budżetem, w nie dalekiej przyszłości chcemy awansować wyżej. Tak samo leśni dziadki którzy tysz mają 4 ligę ale dzięki zaciężnej armii która jak zabraknie kasy to spieprza gdzie popadnie, skończy się kasa to lecicie dwie klasy w dół. Mamy najlepsze szkolenie młodzieży w mieście. W niedalekiej przyszłości będziemy potęgą w regionie dzięki SMS IGLOOPOL. Nasz klub jest na sportowej od zawsze nie musimy meldować się na innej ulicy jak dziady leśne na ul.Świętosława. Co jest na ul. Parkowej? stadion? Jeśli chodzi o obiekt sportowy to też bijemy was na głowę.
MoSIR - pilnuje naszych spraw bardzo dobrze., tak samo nasz, Burmistrz Szewczyk trzyma rękę na pulsie, jak to powiedział do działaczy z lasu. =Nie chce Wisłoki w 4 lidze=... dobre tak trzymać.

Debicok 2018-01-30 21:33:27 5 3

Nie kompromituje się, Wisłoka świetnie szkoli młodzież, i są efekty. Obecny skład to wielu wychowanków. Wy z Zagłębia jak i golonki z resztą zróbcie sobie boisko dobre, a nie na stadionach Wisłoki mecze treningowe rozgrywacie.

~anonim 2018-01-31 07:10:02 2 5

To już ostatni rok Szewczyka jako burmistrza, a potem mamy PiS..i koniec igloo dziadów :0

~anonim 2018-01-31 09:39:23 3 4

Na Feebook - klubowej stronie jest piękne zdjęcie zawodnika drugiej drużyny gdzie dupsko jest wyżej od głowy.
Ilustracja idealna do dziadów leśnych .hhsahhh

~anonim 2018-01-31 15:24:43 5 2

Tylko Wisłoka

Debiczanin 2018-01-31 15:32:54 3 3

Ludzie odpowiedzialni za promocję Wisłoki, dajcie już spokój z tą propagandą na stronie ksw. No jak zostaliście potraktowani? Nikt normalny nie liczył przecież na to, że lks na swoim stadionie da kibicom przeciwnika więcej biletów aby tym samym przestali być gospodarzami u siebie. Róbcie dalej pr, ale bez tej obłudy..krzyczycie od lat, że ich nie ma w Dębicy, wykazujecie z mapy, a potem wielkie żale.. obłuda leje się strumieniami od waszego cenzora, kimkolwiek on jest. Smutne, że stowarzyszenie się od tego nie odcina, bo ktoś kiedyś przegnie i sponsorzy polecą jeden po drugim. Pokora...

~anonim 2018-01-31 20:40:28 2 2

Dębiczanin zajmij sie lzs-em a nie szczekaj na Wisłoke zal Ci dupsko ściska jak wielu innym ale tak ma być.

Debiczanin 2018-01-31 21:14:29 4 2

Niczego mi nie ściska, ciekawi mnie tylko na jakie traktowanie liczyli włodarze Wisłoki po tym, jak wielokrotnie podpisywali się pod antyigloopolowskimi hasłami? Mieli was chlebem i solą za to przywitać? :0

Debiczanin 2018-01-31 21:17:53 2 2

Chyba w Biblii o tym było: zbierasz to, co posiejesz. Siejecie nienawiść, to zbieracie jej owoce, czego tu nie rozumieć?;0

~anonim 2018-01-31 21:47:24 3 0

No proszę czytacie BIBLIĘ ? To kredo wiary Chrześcijan.. Czytamy wiele książek a nie znamy tej najważniejszej? Pamiętacie że działacze też Igloopolu też coś mają na sumieniu i też siali ziarno złe.

~anonim 2018-01-31 22:29:57 5 1

Do towarzyszy z Igloopolu?.....Biada wam, uczeni w Piśmie i faryzeusze, obłudnicy!Bo dbacie o czystość zewnętrznej strony kubka i misy, a wewnątrz pełne są one zdzierstwa i niepowściągliwości ..

Debiczanin 2018-01-31 22:33:43 0 2

Nie jestem żadnym lksem, bardziej kibicuje Wisłoce, tyle że nie podoba mi się retoryka osób reprezentujących klub w ostatnich latach..za bardzo to przypomina propagandę prlu w nowym wydaniu, stąd prośba o rozwagę, bo trud odbudowy wizerunku klubu łatwo można zniszczyć przez kilku "mądrych" inaczej.

Dębiczak Pospolity 2018-01-31 22:42:52 5 3

Nie jestem lks, ani nie jestem ks ale bardziej, Ja kibicuję MKS który krok po kroku pójdzie w seniorkę i zaora zwaśnione kluby

klawo? 2018-01-31 22:57:55 6 3

Nowy zarząd MKS planuje modernizacje swojego obiektu.
1 Remont płyty boiska
2 Bieżnia lekko atletyczna
3 Nowe boczne boisko z sztuczną trawą pod dachem
4 Renowacja trybuny głównej.
Oprócz bazy sportowej MKS współpracuje z DAP, i w dalszej perspektywie powstanie sekcja seniorów, których sponsorem będzie firma Ventor ..Zaorane??

Sebo 2018-01-31 23:45:20 6 0

Nie piszcie głupot że MKS będzie miał seniorkę.Dla dwóch klubów nie ma miejsca a tu trzeci powstanie???

~anonim 2018-02-01 00:24:55 5 1

Gdzie dwóch się bije, trzeci korzysta. Rzeszów też ma problem z waśnionymi klubami i myśli się o trzecim klubie który będzie miał sponsorów i wsparcie miasta na grę, w co najmniej 1 lidze.

~anonim 2018-02-01 00:32:23 3 3

barany z igloopolu i wisłoki się wykrwawią w 6 / 5 lidze, a na gruzach powstanie mocny klub, który dostanie dużą kasę z miasta i strategicznego sponsora w postaci firmy Ventor

Debiczanin 2018-02-01 00:48:34 1 4

To nie jest takie głupie :D stadion z krytą trybuną MKS ma, boczne boisko jest, współpraca z dap rok temu podpisana i gdyby taki Ventor sypnął kasą byłoby pozamiatane.. cała wschodnia Debica która jest w rękach Igloopolu chodziłaby na MKS :0

~anonim 2018-02-01 09:16:35 4 1

Bez jaj wschodnia Dębica w rękach igloopolu. haaaHA . Co ty piszesz za bzdety paru gości mieszka na tuwima i cmentarnej, paru na świętosława i tyle.Ci którzy kibicują zatorbianą to Zatorze za igloopolem to max i tym się mogą pochwalić .Dębica wschodnia w zdecydowanej większości kibicują Wisłoce.
Na mecze igloopolu chodzi od 100 do max 200 osób, na Wisłokę do porównania od 500 do 1000 osób i tyle w temacie.

Jan8 2018-02-01 09:48:44 4 0

Zobaczcie co się dzieje od dekady w Dębicy walka buldogów na poziomach ligowych lig buraczanych. Lata uciekają, odlatują ludzie na tamten świat a co tu jest bagno, nie ma czasu na głupią walkę samobójczą, trzeba się obudzić zakasać rękawy i walczyć o jak najwyższą ligę.
Jak się na Wisłoce nie przebudzą to będzie zle. Powstanie klub który dostanie wsparcie bogatych firm i miasta i zaorają rynek Dębicki.
Duże firmy chcą sponsorować piłkę ale nie chcą wspierać i pogłębiać chorą rywalizacje derbową w mieście.

www. rekin .pl 2018-02-01 10:45:56 3 0

Jest wielu ludzi którzy z całą świadomością nie chodzą na derby, nie ważne czy na Igloopolu, czy na Wisłoce! 2005/ 2006 rok na derby przyszło około 5 tyś osób ile teraz przyszło pół z tej liczby czy jeszcze mniej.??

@klawo? 2018-02-01 12:09:53 1 3

nowy zarzad moze sobie planowac wszystko, nawet gwiazdke z nieba moga sobie zaplanowac, niech pan Cyboron zacznie spogladac uwazniej na swoj dap w ktorym, mimo nachalnej promocji i reklamie dzieje sie coraz gorzej, a rodzice to widza ....

~anonim 2018-02-01 14:31:58 3 1

To nie są plany ale fakty, administrator obiektu Powiat Dębicki ma projekt tej inwestycji , teraz chcą wziąść dotacke pod te inwrstycje, dodatkowo ma powstać oswietlenie obiektu.Od lat też mecenasem MKS jest firma Ventor, i to są fakty.

~anonim 2018-02-01 16:59:29 0 0

A co sie dzieje w szkolce lksu to kazdy rodzic wie .Masakra

DAP? 2018-02-01 17:44:33 1 0

Przecież to "Cymbeusz Wielki" jest ponoć odpowiedzialny za niszczenie struktur młodzieżowych Wisłoki. Wykradł do swojego DAPu roczniki z KSW, kiedy tam nie było organizacji i kasy. Cały czas urabia młodych w szkołach, żeby nie szli do KSW ani LKS bo tam chuliganka,. To jego główna propaganda.

Debiczanin 2018-02-01 17:55:39 0 0

Jakiego miejsca nie ma?Wioski po tysiąc mieszkańców mają kluby, i grają w wyższych ligach. MKS jest starszy od Igloopolu i ma infrastrukturę, wystarczy że jedna firma sypnie kasą i mamy trzeci seniorski klub w mieście :0 jeśli posty anonima to nie fejk , miasto pomieści niejeden klub a mks na to zasługuje, wychował wielu dobrych piłkarzy. Nie zapominajcie, że są jeszcze stadiony "na dziewiątce" i "na jednostce" :D tu mogą powstać seniorskie kluby piłkarskie grające w okręgowej, patrz co się w Rzeszów czy Tarnów realizuje.

Debiczanin 2018-02-01 18:03:15 0 0

Metal Tarnów i Korona Rzeszów miałem na myśli. MKS Dębica też powinni mieć seniorów i grać co najmniej w okręgowej.

~anonim 2018-02-01 22:42:50 1 0

Poziom kultury się podniósł, nie ma chamskich komentarzy?

obiektywny 2018-02-02 00:05:58 4 1

jak widac da sie dyskutowac kulturalnie i mnie to b,cieszy.ciekawy temat.mks seniorka dap itd.zaczynamy...co do powstania seniorow na mksie to jest to bardzo latwy poziom de zrealizowania.wystarczy ze jedna firma np taki wentro sypnie groszem i klubik seniorski jest.bardzo proste zadanie.mlodzierz z dapu i mks konczy wiek juniora i juz maja swoich do gry.co do panow cyboron,stolarski i spolka.dziwie sie dlaczego ktos negatywnie patrzy na nich jako kogos kto okradal wisloke z zawodnikow?pamietam czasy gdzie tadek stolarski byl trenerem w ksw....naprawde chlop zna sie na robocie i kazdy z zawodnikow naprawde go lubial bo mial fach i dobry warsztat a przy tym wypuscil fajne roczniki.to samo tyczy sie SW.PAMIECI WIESKA BIELATOWICZA,pana TURKA CZY PANA ANDRZEJA HOLLI.mielismy na wisloce naprawde swietnych trenerow i to nie jest ich wina ze odeszli z ksw.zauwazcie jedno-bylo wielu pilkarzy i trenerow ktorzy sie w tym klubie wychowali ale musieli odejsc pokluceni bo ktos...z zarzadu czy wladz klubu poprostu ich skonczyl.ktos napisal ze jakis tam rocznik poszedl do dapu .rocznik moze i poszedl a nawet dwa ale poszli bo ktos podpisal im zwolnienia nikt z klubu nie odchodzi od tak sobie.spytajcie kazdego kto odszedl z klubu z jakiego powodu..a bo staszek a bo marek a bo znowu staszek i tak w kolo macieju.i wlasnie z takich problemow w ksw ze sie kogos nie poszanowalo powstal dap bo cyboron z tadkiem zalozyli szkolke i trzeba im przyznac stworzyli cos naprawde solidnego i niech nikt nie pisze bzdur ze w dapie jest hujowo bo obserwuje rozwijajaca sie tam mlodzierz i przyznam ze spisuja sie super a organizacja tam jest na wysokim poziomie.wisloka po wielu latach"zlych zarzadow"wraca do poziomu normalnosci i mimo walki w miescie pomiedzy WISLOKA A IGLOOPOLEM to nawet przeciwnicy ksw przyznaja race ze w klubie robi sie dobrze.co do igloopolu no napewno duzym plusem jest gra wychowankami,szkolenie mlodzierzy tez jest okej.wyobrazcie sobie gdyby byl jeden mocny klub,mlodzierz szkolona w kilku podmiotach i czy nie stac by nas bylo jako miasta na pozadna lige?jestem pewny ze na meczu byloby po kilka tysiecy osob no ale to tylko marzenia.na ta chwile najlepiej sie klucic,podkladac nogi jeden drugiemy.sadze ze kiedys i tak do tego dojdzie bo albo powstanie jakis 3 podmiot moze to byc to nawet opisywany mks i wtedy moze tam zacznie sie cos dziac???tego niewiem.wiem jedno ze gdyby w ksw przez te wszystkie lata trzymano wspomnianych dobrych ludzi typu tadek stolarski i reszta tu opisywanych to gwarantuje wam ze klub slynalby z mocnej mlodzierzy a tak to porozbijalo sie to na inne trzony i jest jak widac.moim skromnym zdaniem powinnismy sie cieszyc ze cos sie w miescie dzieje pod katem szkolenia mlodzierzy ale zadaje sobie jedno pytanie-dlaczego przy tak duzej ilosci naprawde bogatych firm zadna z nich niechce pojsc w seniorska pilke w miescie????i tu warto by sie zastanowic nad tym pytaniem.na koniec chcialem tutaj pozdrowic wspomnianych trenerow,STOLARSKI,TUREK,HOLLI,MYSIAK I KILKU INNYCH trenerow przy ktorych mlodzierz rwala sie do treningow,meczy.SW. PAMIECI W BIELATOWICZ,-niech zaluja ci ktorzy nie trenowali pod okiem tego super sympatycznego faceta.zamiast sie klucic to postarajmy sie zastanowic co zrobic zeby cos zmienic,zeby jeden pomagal drugiemy bo tak patrzac na te wojenki w miescie to czlowiekowi brakuje slow by to opisac.ztcze wszystkim duzo zdrowia i samych sukcesow.WISLOKA NIECH ZROBI AWANS i pouklada swoje wszystkie sprawy.IGLOOPOL niech ma sie jak najlepiej.TADEK STOLARSKI niech osiaga sukcesy w swoim dapie razem z kadra trenerska czyli pan CIURKOT CYBORON I RESZTA noi nasz maly mks tez niech sie rozwija jak najlepiej.z mks-u wyszlo naprawde kilku swietnych zawodnikow miedzy innymi.dziecic-zawodnik ekstraklasowy,barycza i stary i mlody,grzesiek cyboron obecnie trener dap niegdys solidny bramkarz,darek loch pozniej ksw wiele lat solidna firma.dyba obecnie monis bielowy kiedys chemik przez wiele lat.takze popatrzmy jak z tak malego klubiku przy szkole jednak potrafi sie wykluc nie jeden as i takich ASÓW sobie i panstwu zycze.kazdemu klubowi z osobna oraz DĘbicy jako miastu jednego sukcesu,moze nie dzis moze nie jutro ale kiedys gry w centralnej lidze.pozdrawiam

Rodzic 2018-02-02 01:33:47 1 3

Pan Grzesiek Cyboroń solidny bramkarz? Gdzie, w czym? W Bączałce? Nie robmy sobie jaj. Szkolke zalozyl tylko do trzepania kasy, a nie osiagnal zadnych sukcesow. Na koncie ma spadek z Kamionką, z Ropczyc podobno wyrzucili go pilkarze, a bezczelnie poszedl do KSw "niby ratowac" 3 lige, jak juz bylo wiadome ,ze spadek, a on tylko do CV chcial sobie wpisac, ze wyzsza lige trenowal. No naprawde zalosne.

Mialem chwile dziecko w Dapie, ale poszedlem po rozum do glowy i przepisalem do Igloopolu. Dlaczego ? Bo Dap nie ma racji bytu. Juz drugi rocznik konczy wiek juniora i maksymalnie ktos sie lapie na okregowke. Guzikom sie udalo powachac 4 lige jedynie, powachac. Okazuje sie, ze 19latkowie z Dapu nie sa przygotowani do gry z seniorami. Zawodnik 19letni jak nie gral w seniorce to juz po karierze. Przeciez pilakrze w Igloopolu i Wisloce debiutuja czasem w wieku 16 lat w seniorce. Nie zawsze to jest dobre, ale czesto okazuje sie trafne. Tak debiutowali bracia Kantor czy mlody Bielatowicz. Nalepki w Igloopolu, nie wspomne o starszej ekipie.

Dap jest fajny dla dzieciakow, ale jesli rodzi mysli o dalszym rozwoju ,to nie moze trzymac syna do 19stki tam. Wiecie po co pan Cyboron ich tak trzyma ? Bo to jest cwany lis i wyciska z nich masymalnie - wypozycza po okregowkach za kwoty z tabeli ,do 19lat zdziera za nich kase, a obiecuje zlote gory.

obiektywny 2018-02-02 01:54:08 2 1

do kochanego rodzica-tatusia.drogi tatusiu,ja rozumiem twoja troske o dziecko ale odrazu przepisywac dziecko do lksow?????zartuje hehhe.co ty jestes taki uczulony na pana cyboronia?piszesz ze trenowal WISLOKE i byl spadek zeby cos wpisac sobie w cv?a kto ci broni robic papiery trenerskie i dzialac tak samo?kto wam wszystkim broni zakladac szkolki itd?i otym pisalem,kazdy pierdoli ze mu zle ale zeby cos dac od siebie to huja.zeby nie bylo ze jestem zwolennikiem PANA CYBORONIA.ale tak po ludzku,czy jednemu z drugim nie znudzilo sie juz to ciagle narzekanie????a jak dziala kazdy klub?pcha sie wychowankow gdzie idzie zeby z tego byla kasa?ot nasza POLSKA mentalnosc zeby tylko kogos ujebac,zeby tylko drugi mial gorzej.cos wiem,cos uslyszalem to jep na milicje zeby go tylko ujebali i tak w kolko.kochany rodzicu ja jak do kogos cos mam to ide do niego do chaupy i gadam alboi leje w ryja albo podaje reke mowie sory,moja wina i na tym sie konczy a nie pierdole ze ten huj ten wali mi babe a tamten ma malego cyka .idz do tego pnana cyboronia i mu to powiedz a nie kurwa mi tu piszesz ze chlopa nie lubisz.czy cie juz calkiem popierdolilo.wyobraz sobie jak sie facet musi czuc jak ty kurwa piszesz tu takie glupoty,moze prawdzwie ,niewiem nie mi oceniac ale nie pisze sie po nazwisku takich rzeczy publicznie i tu nie chodzi oty czy masz racje ale o zwykly szacunek do czlowieka,tak po ludzku z szacunkiem.kazdy z nas popelnia w zyciu bledy,jeden wieksze drugi mniejsze ale pamietaj,kazdemu trzeba pomoc i kazdemu dac szanse.i dzieki wlasnie takim glupim sporom bo ktos uslyszal ze na mechaniku ma sie cos dziac juz jest smrod.a ja bym sie cieszyl jakby dziecki mialy gdzie gracmjakby powstala seniorka ma mechaniku,niech sie ktos wyszkoli niech ktos zarobi niech sie cos w koncu dzieje w tej debicy a nie tylko huje kurwy zlodzieje itd.tak sie nie da zyc z ludzmi,a jesli masz dowody na cos nie zgodnego z pfrawda czy prawem to idz do sadu idz na milicje zrob cos a nie nazekaj,

lolek 2018-02-02 09:20:39 3 1

Dap miał by racje bytu, pod warunkiem współpracy z Igloopolem , a tak to nie ma racji bytu?
Od samego początku igloopolanie byli nie zadowoleni z powstania szkółki dap.
Jak powstała ta szkółka to nie tylko zabrała rocznik z Wisłoki ale też z Igloopolu kilku chłopaków przygarnęła.
Dobrze że DAP współpracuje z MKS - jest szansa że osiedle Mickiewicza południe wschód Dębicy stanie się bardziej Biało - Zielone ..

~anonim 2018-02-02 09:51:27 1 0

Centralnych lig w Dębicy i dobrego poziomu sportowego nie będzie jak dalej miasto będzie dotować sport kwalifikowany bardzo małą kwotą 220 tyś. To śmiech na sali.
Pilzno miasto kilkakrotnie mniejsze od Dębicy,z puli sport kwalifikowany dla seniorów Rzemieślnika łoży od 100 do 200 tyś.Przykładów jest więcej, tam gdzie miasta solidnie wspierają sport tam są sukcesy.

jan 2018-02-02 10:09:36 2 0

Anonim. - Dokładnie, bez dużej kasy, występy w takiej 2 lidze która jest trzecim poziomem rozgrywkowym, jest nie możliwa. Koszt roczny na tą ligę zaczynają się od 1,5 miliona w górę

Mondry 2018-02-02 11:22:50 0 2

Dębica ma większe problemy niż dotowanie grajków..za 1mln złotych rocznie można nową ulicę zrobić, parki rozrywki na lata, inną infrastrukturę. Szkoda na sport pieniędzy podatników, jak nie ma firm strategicznych, które by dźwignęły ciężar finansowania.

~anonim 2018-02-02 11:39:39 2 0

Parków rozrywki?? piłka to nie jest rozrywka?
? .. ulice na lata śmiechu warte, to na każdej ul. kostka musi być i nowa nawierzchnia? Normalne miasto na poziomie takie jak np. Mielec Tarnobrzeg, Rzeszów ma na nową ulice, park rozrywki, na różne inwestycje, też powinno mieć na dobrą kulturę, teatr i sport.Nasze miasto które ma 48 tys mieszkańców i ma budżet miasta 212 milionów nie stać na większą kwotę dofinansowania sportu?

jan 2018-02-02 12:10:17 1 0

Przesadnie miasto finansuje sport dzieci i młodzieży, co roku zwiększają budżet od 500 tyś w poprzednich latach do obecnie 700 tyś na szkółki piłkarskie, wzrost (200 )tyś .
Co roku powstaje jakaś szkółka piłkarska, po pieniądze! !, pytam po co nam dziesiątki szkółek? Natomiast od czasu wywalczenia funduszu na sport kwalifikowany bodajże 2012 rok dzięki kibicom Wisłoki którzy maszerowali pod Ratusz, to nakład finansowy wahał się od 180 tyś do 220 tyś obecnie, wzrost o( 40) tyś. FINANSOWANIE sportu kwalifikowanego powinno się co najmniej zrównać z tym młodzieżowym !!

jan 2018-02-02 12:14:32 0 0

Poprawka. Na wszystkie szkółki nie tylko piłkarskie .

~anonim 2018-02-02 12:58:36 3 0

Cieszy bardzo tak duze zainteresowanie Wisłoką tak trzymac

~anonim 2018-02-02 14:20:25 1 0

Nie dawno sms na Igloopolu powstał. Wykaz szkółek piłkarskich Dębickich - DAP, ASP Wisłoka, MKS Dębica ,Igloopol ,SMS Igloopol, Morsiki, AMO,UKS6. Najnoowsza sms i na febooku, podnieta, jakie zapotrzebowanie, trenerzy są w szoku? zakładajcie kolejne szkółki na każdym osiedlu i po kasę. Można zgarnąć od 20 do nawet 100 tyś na szkółkę.
Parę dzieciaków poszukać i marsz... po kapuche...Po co zachęcać dzieci do Wisłoki MKS czy Igloopolu ??

Obietnica 2018-02-02 23:58:48 5 0

Cyboron i reszta...dawno powinni dastac szpica z takich klubow jak wisłoka I igloopol bo to zlodzieje...zapytajcie sie ile do kieszeni biora teraz za przekrety... Powiedz ze oni nie maja kasy... Polsce zarabia i zagranica okradaja wychodzi teraz wszystko na prosta Co panowie robil za czasow a ludzie glupki glosuja na nich....

do obietnic 2018-02-03 10:28:57 0 3

chyba troche teraz przesadziles...

~anonim 2018-02-03 10:46:47 3 0

Coś w tym jest, był to człowiek celebryta i bardzo podatny był pod wpływ finansowy mecenasa sportu pana urbaniaka w 2007 roku, zrobił by wszystko, nawet o jeden dzień dużej . ckociaż był to pionek.
Teraz o demontaż Wisłoki i wyglądał tak .
Urbaniak bierze wisłoke jak pannę do tańca, i prowadza swoich ludzi do zarządu, pozostałych z ksw działaczy tych posłusznych z wisłoki namaszcza olejkiem bardzo drogim i zaczyna się działanie tereny wisłoki do przejęcia.
Nowy zarząd zadłuża wisłokę w skarbówce i zus łoczne 300 tyś, jednocześnie u urbaniaka pożyczkę około 1 milion bierze klub ksw i hulaj ile wlezie piekła nima. Pożyczkę bierze klub ale w natuże musi oddać, czyli część obiektu przytulił by urbaniak.?
celebryta zabiera dwa roczniki do swojej szkółki, jak wiadomo nie masz swoich zawodników to płać wisłoko kokosy armi zaciężnej.
W klubie następuje też walka i organizuje się sztab sympatyków i zbierają podpisy pod oddanie obiektów ksw z miasta do klubu i wiadomo po co?, chodz w 2005/ 2006 klub oddał obiekty miastu gdyż koszt utrzymania rosły i sięgały 100 tyś na rok.
Nastepuje walka działaczy klubu z miastem i panem Burmistrzem Wolickim który nie zgodził się oddać obiektu Wisłoki dzięki czemu klub nadal ma obiekty przy ul .parkowej.
Pomimo konfliktu z miastem wolicki remontuje obiekt i wybudował Euroboisko które jest jak widać niezbędne i cenne szczególnie w porze zimowej., i jest to pierwsze w powiecie i jedno z pierwszych na Podkarpaciu. Po urbaniaku przyszedł przydupas z
brygady hordy Edka i szewc od butów którzy początkowo ratowali wisłokę,ale był to zabieg chwilowy i pozorny, bo jak się okazało byli lepsii od urbaniakowców w dojenu krowy.
Jak ta działalność klubu w minionej dekadzie ma przełożenie na dziś i na dalsze losy i możliwości klubu to mądremu dość...

~anonim 2018-02-03 11:06:54 5 0

Przypomnę wypowiedz Urbanika w lokalnej prasie parę lat w tył.
Stadion Wisłoki miasto powinno sprzedać a pieniądze przeznaczyć na remont stadionu Igloopolu ........................

Debicok 2018-02-03 11:31:16 1 0

Anonim, ten szewc od butów to może z Matejki koło studia tatuażu?

iuytq 2018-02-03 11:33:02 0 1

KTo taki klub 100 letni chciałby zniszczyć co ty piszesz hahhhhahhhahhaa

Redakcja portalu podkarpacieLIVE nie ponosi jakiejkolwiek odpowiedzialności za treść komentarzy. Każdy użytkownik reprezentuje własne poglądy i opinie biorąc pełną odpowiedzialność za ich publikację.

Czytaj następny news zamknij

Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Rozumiem