2025-04-19 14:58:00

Stal Rzeszów zremisowała ze Stalą Stalowa Wola

Fot. Robert Skalski / Stal Rzeszów.
Fot. Robert Skalski / Stal Rzeszów.
44. Derby Podkarpacia zakończyły się remisem 2-2. Po pierwszej połowie bliżej wygranej byli rzeszowianie, lecz trafienie Jakuba Šveca sprawiło, że obie ekipy podzieliły się punktami. 
 
Na otwarcie 29. kolejki Betclic 1. Ligi Stal Rzeszów mierzyła się ze Stalą Stalowa Wola. Biało-niebiescy chcieli przerwać serię czterech porażek z rzędu, z kolei goście liczyli, że po pokonaniu Ruchu Chorzów pójdą za ciosem i zdołają wydostać się ze strefy spadkowej.
 
Pierwszy atak przeprowadzili gospodarze w 3. minucie. Niepilnowany Sebastian Thill uderzył z dystansu i bramkarz wybił piłkę poza boisko. Dośrodkowanie z rzutu rożnego trafiło do Harisa Duljevicia a ten nieznacznie się pomylił. 
 
Po chwili ponownie, tym razem prawą nogą, spróbował Luksemburczyk, ale Miłosz Piekutowski zdołał przenieść futbolówkę nad poprzeczkę. W 9. minucie na trybunach zrobiło się siwo od pirotechniki, którą odpalili kibice obydwu zespołów. 
 
Rzeszowianie przeważali i mogli wyjść na prowadzenie 120 sekund później. Do wrzutki z lewej strony wyskoczył Michał Synoś i tylko instynktowna interwencja golkipera „Stalówki” zapobiegła utracie gola.  
 
W okolicach kwadransa, na połowie rywali zagościli podopieczni Marcina Płuski. Kilka dośrodkowań w pole karne nie przyniosło jednak większego pożytku, w efekcie Krzysztof Bąkowski nie był specjalnie niepokojony. Do czasu.

Były piłkarz Resovii dał prowadzenie gościom, szybka odpowiedź Stali Rzeszów

W 21. minucie przyjezdni przeprowadzili szybki atak, który skończył się golem. Po zagraniu z prawej strony i głowce jednego z "Zielono-czarnych" rzeszowian uratowała poprzeczka, ale dobitka Kelechukwu Ibe-Tortiego znalazła drogę do siatki. 
 
Stalowowolanie niedługo cieszyli się przewagą. Do wyrównania doprowadził Michał Musik, który wykorzystał podanie Duljevicia po rzucie rożnym. 
 
Riposta gości była błyskawiczna. Lewą stroną rajd przeprowadził Ibe-Torti, który w ostatniej chwili został powstrzymany przez Bąkowskiego.  Na kolejny atak gospodarzy trzeba było poczekać do 35. minuty. Bardzo aktywny w tej części pojedynku Thill wyłożył piłkę Benedyktowi Piotrowskiemu, lecz ten nie trafił w światło bramki. 
 
Tuż przed 40. minutą zakotłowało się przed bramką miejscowych. Główka Sebastiana Strózika poszybowała jednak nad poprzeczką.

Gol do szatni Sebastiena Thilla

Wydawało się, że drużyny zejdą do szatni przy remisie, tymczasem inne plany miał Sebastien Thill. Pomocnik dopadł do piłki tuż przed 16. metrem i precyzyjnym strzałem zmusil do kapitulacji Miłosza Piekutowskiego. Właśnie wynikiem 2-1 zakończyła się pierwsza odslona.
 
Po zmianie stron koronkową akcję przeprowadzili rzeszowianie. Wymiana piłek pomiędzy Patrykiem Warczakiem, Szymonem Łyczką i Piotrowskim zakończyła się strzałem tego ostatniego, który po odbiciu się od obrońcy minął bramkę. W 50. minucie pokazał się Ksawery Kukułka, ale zabrakło mu precyzji i grę wznowili goście.
 
Największe zagrożenie wśród "Hutników" stwarzał Ibe-Torti. Nigeryjczyk urwał się pilnującemu obrońcy i wbiegł w pole karne rywali, ale do jego zagrania nie doszedł żaden z kolegów. Po chwili Bąkowski ze sporym trudem sparował uderzenie Michała Walskiego
 
Gra przeniosła się na połowę gości, strzał Duljevicia wyłapał Miłosz Piekutowski. Po chwili opiekun przyjezdnych zdecydował się na zmiany i efekt był piorunujący. 

Jakub Švec na 2-2

W 62. minucie w sytuacji sam na sam z bramkarzem znalazł się świeżo wprowadzony Jakub Švec i na tablicy wyników zrobiło się 2-2. 
 
Oba zespoły podkręciły tempo i kolejne minuty przyniosły strzały Duljevicia oraz Bartosza Bidy. Rajd prawą stroną przeprowadził Warczak, futbolówkę otrzymał Cesar Pena, ale nie trafił w światło bramki. 
 
Apetyt na drugiego gola miał Švec. Gracz gości strzelił z kilkunastu metrów, pilka po rykoszecie trafiła w boczną siatkę. 
 
Ostatnie 10 minut tego niezłego widowiska przebiegało pod dyktando gospodarzy. Przed niezłą szansą stanął Michał Musik, który uderzył jednak "Panu Bogu w okno". Bliski szczęścia był Thill, ale na posterunku był Miłosz Piekutowski. W 90. minucie po świetnej akcji rzeszowian, "piłkę meczową" mial na nodze Szymon Kądziołka, ale trafil wprost w golkipera gości. 
 
W doliczonym czasie gry świetną okazję zmarnował Cesar Pena. Kolumbijczyk wygrał pojedynek biegowy z pilnującym go obrońcą, ale w sytuacji sam na sam lepszy okazał się golkiper "Stalówki". Ostatecznie derbowe starcie skończyło się podziałem punktów. 
 
 
0-1 Kelechukwu Ibe-Torti (21)
1-1 Michał Musik (24)
2-1 Sebastien Thill (44)
2-2 Jakub Švec (62)
 
Stal Rzeszów: Krzysztof Bąkowski- Patryk Warczak, Michał Synoś (66. Kamil Kościelny), Marcin Kaczor, Ksawery Kukułka (66. Milan Simcak)- Sebastien Thill, Benedykt Piotrowski (66. Karol Łysiak), Jakub Kucharski (80. Szymon Kądziołka)- Szymon Łyczko (66. Cesar Pena), Michał Musik (69. Cesar Pena), Haris Duljević. 
Stal Stalowa Wola: Miłosz Piekutowski- David Niepsuj, Jakub Banach (78. Adi Mehremić), Damian Oko, Łukasz Furtak, Patryk Zaucha (78. Jonathan Junior)- Kelechukwu Ibe-Torti (59. Jakub Švec), Thiago (59. Kamil Wojtkowski), Michał Walski, Bartosz Bida (72. Michał Mydlarz)- Sebastian Strózik.
 
Sędzia: Jacek Małyszek.
Żółte kartki: Marcin kaczor (46-faul)- Łukasz Furtak (29-faul), Adi Mehremić (80-faul).
Widzów: prawie 4500.
 

Betclic 1. Liga - 29. kolejka:

Tabela Betclic 1. Ligi:

Czytaj także

Komentarze

Komentarze: 71

Rozwiąż działanie Kod captcha =

Sad but true 2025-04-19 15:00:07

Jednak im nie puścili...
Taka to przyjaźń...
Nie to co Podkarpacka Ośmiornica..

Autor 2025-04-19 15:05:10

Parówka spadek.

~anonim 2025-04-19 15:08:18

Biegac, biegali, walczyc, walczyli. Tego od nich oczekiwalem i tak niech robia do konca sezonu. Brawo!
Co u nas robia Junior, Ibe-torti, Thiago czy Pena w Stali Rzeszow pozostanie dla mnie zagadka. Nie wiem czy w 2 lidze by sie wyrozniali.
Bida niech przestanie dryblowac bo wyraznie na boiskach 1 ligowych tego nie potrafi i glupio traci pilki.
Mehremic znany inaczej jako turysta pilkarski, ewidentnie pomylil sporty. To nie zapasy, judo czy rugby, tylko pilka nozna!
Brawa dla chlopakow obu druzyn za walke!

Marek Hyżne 1944 2025-04-19 15:08:21

Byli my lepsi!!!
Hej stalowa łoddajcie zęby!!!

~anonim 2025-04-19 15:11:50

Bracia po c****ju Siedlcom d****y można było dać ale Stalówce już nie j******� was i tyle tylko Stalówka reszta w*********lać

Dawid STF BZC 2025-04-19 15:15:01

Nie tak to miało być!! Zrywamy przyjaźń, niebać ich!!!

Śródmiescie 2025-04-19 15:17:43

Dobra liczba z rynku Stal rządzi 1944

~anonim 2025-04-19 15:19:57

Za ten remis to w przyszłości Stalowka się zemści.Chu...z taką przyjaźnią.

Zenek M. 2025-04-19 15:23:32

Dzisiaj dwa kurw.ska się spotkały i po punkcie dopisały. Hej Drabinianka.

Łychy 2025-04-19 15:23:53

Nauczcie się grać szmaciarze a nie liczyć na wylinki. Żałosne buraki

Decu co jest ? 2025-04-19 15:24:28

nawet zdjęcia aktualnego z meczu nie macie co za portalik

Stalówka 2025-04-19 15:24:46

Dzięki Stal Rzeszów na was zawsze można liczyć pomożecie w biedzie remisem szacun k*****a jego mać

TylkoZKS 2025-04-19 15:26:55

Resovia leci do 3 ligi!

~anonim 2025-04-19 15:29:45

Zrywać zgodę Stalówka na c****j nam tacy przyjaciele wszędzie na świecie zgody sobie pomagają a tu nóż w plecy jako staremu kibicowi Stalówki nigdy SRz nie będzie moim przyjacielem

Do anonim 2025-04-19 15:32:23

Za darmo to może twoja stara popuszczać menelom. Naucz grać tych waszych pseudo grajków

Postronny Rzeszowianin 2025-04-19 15:33:08

Niezłym trzeba być idiotą, aby myśleć, że kibice koszykówki czy siatkówki chodzą tylko na piłkarską Resovię, a kibice żużla chodzą tylko na piłkarską Stal. To są bardziej familijne sporty i chodzą przede wszystkim miłośnicy dyscypliny, a nie barw klubowych. Oczywiście czasami się zdarzy, że ktoś chodzi na więcej niż 1 dyscyplinę sportu w naszym mieście, ale tak samo jak kibice Stali przychodzą na mecze siatkówki, tak samo kibice Resovii chodzą na żużel. Piłka nożna w Rzeszowie to jedyny sport, w którym są głębokie podziały kibicowskie. Ogólnie to bardzo mało kibiców piłkarskich chodzi na inne dyscypliny. To raczej sporadyczne przypadki, bo każda dyscyplina w naszym mieście ma swoją grupę sympatyków, ale piłka nożna to jedyna dyscyplina na którą chodzą inni kibice niż pikniki.

Gadanie, że na Stal chodzą kibice żużla, a na Resovię kibice siatkówki lub kosza to jakiś farmazon. W takim razie dlaczego na meczach Stali nie ma 8 tysięcy osób, a na meczach Resovii 4 tysiące? Odpowiedź jest prosta: bo ich piłka nie interesuje.

Popularność sportów w Rzeszowie wg średniej frekwencji na meczach:
1. Stal Rzeszów - żużel
2. Stal Rzeszów - piłka nożna
3. Resovia - męska siatkówka
4. Developres - kobieca siatkówka
5. Resovia - koszykówka
6. Resovia - piłka nożna

Jakiś typek ostatnio tutaj próbował udowadniać, że piłka nożna jest sportem nr 4 w Rzeszowie, więc chciałem zdementować te fałszywe informacje, którymi próbuje się manipulować faktami i wprowadzać ludzi w błąd. Fakty są takie, że żużel jest u nas bezapelacyjnie sportem nr 1, potem piłka nożna (konkretnie Stal), potem siatkówka i daleko za nimi koszykówka, która dopiero od niedawna zanotowała wzrost zainteresowania, ale w dalszym ciągu pozostaje u nas sportem niszowym i lepsza frekwencja w meczach derbowych tego nie zmienia. Piłkarska Resovia niestety najgorzej wypada we wszystkich statystykach, ale tam od dawna nie dzieje się dobrze. Zobaczymy jakie liczby będą mieli gdy PCLA już będzie oddane do użytku. Myślę, że powinni przegonić koszykówkę, ale siatkówkę już może być ciężko dopóki grają na poziomie 2 ligi.

Rzeszów przeprasza za resovie 2025-04-19 15:34:15

Tradycja legionów i brak neofaszystowskich zapędów buhahahahaha
A kto wywiesił podczas derbow w 2010 roku sektorówke z napisem ŚMIERĆ GARBATYM NOSOM? Tak się zachowują patrioci? Antysemityzm i nawoływanie do ludobójstwa to kwintesencja faszyzmu. Brak słów na waszą denną propagandę i hipokryzję.
Cytując klasyka: to się w pale nie mieści!
Swoją drogą wyzywanie od żydów w sytuacji gdy ma się żydów wśród założycieli to również niezły fikołek z waszej strony.

Krn tylko Sovia 2025-04-19 15:36:05

Stal nie podjazdu do Resowii
Policzymy się na nowym stadionie!

Przyjaciele po c****ju 2025-04-19 15:37:04

Niezły mecz szkoda stalówka miała dobre sytuację czego ibe zszedł niezrozumiała sytuacja remis ze wskazaniem dla Rzeszowa ale stalówka że stalowej się odgryzają bida odskoczyła mu piłka trochę świec też ładnie wszedlo i wyłuskała mu ja bramkarz ogólnie remis lepszy niż przegrana teraz ŁKS trzy punkty no i dziś Pigoń niech przegra i kotwica we wtorek i warta a jest to możliwe 5kolejek no jest szansa ale dziś mogli się troszkę podłożyć bo o nic nie grają rzeszowianki a tak c****j thiel do stalowej musowo junior sorry ale adios ibe torti jakby grał wygraliby

Do anonima 2025-04-19 15:37:16

Przyjaźń jest na trybunach. Na boisku każdy walczy o swoje. Teoretycznie jeszcze możemy spaść, więc dlaczego mielibyśmy celowo sobie szkodzić? Stalówka zdobyła z nami 2 punkty co i tak przy ich możliwościach jest godnym szacunku wynikiem. Oczywiście kibicujemy im w walce o utrzymanie, ale do tego mają 34 kolejki, a nie 2 z nami.
Pozdro bracia znad Sanu i walczcie dalej. Utrzymanie jest coraz bliżej i możecie tego dokonać.

Kibic Stali Stalowa Wola 2025-04-19 15:41:26

Zaprzyjaźnieni są kibice Stali Rzeszów z kibicami Stalówki, ale nie piłkarze tych drużyn...

~anonim 2025-04-19 15:41:38

Niczym powstanie nowy stadion to resovia zostanie FC Izolatora Boguchwała:)

Hehe 2025-04-19 15:43:22

Kibolstwo to jednak stan umysłu. Niedawno skakali im po łbach a teraz "bracia znad Stanu" . A to podobno ludzie honoru. Honor się kończy gdzie zaczyna się kasa z mefedronu.

~anonim 2025-04-19 15:44:14

Panowie nie przebijajmy się tutaj!Pena mógł zabrać nawet ten punkt;)Pozdro STALÓWKA:)

~anonim 2025-04-19 15:47:05

MVP Miłosz Piekutowski. Latem 1 za Abramowicza w Jadze.

Norbert 2025-04-19 15:49:41

Ten remis nic nam nie daje. Tylko 3 punkty dawały jakieś nadzieje.
Wielkie dzięki "bracia". Życzę spadku w przyszłym sezonie.
Do widzenia, cześć, spadamy!

Normalne 2025-04-19 15:58:35

Standardowo połowe komentarzy naczelnego peta internetowego z resowi Janko Muzykanta którego zawsze o wszystko d****a boli xd

do Postronny Rzeszowianin 2025-04-19 16:26:01

Nie pisz bzdur o frekwencji. Frekwencja Asseco Resovii w 2024/2025 wynosiła 4500 na mecz. Czyli według twojej statystyki na stal chodziło ok 5000 na każdy mecz. Ocknij się

kibic 2025-04-19 16:33:45

widzę, że kilku frustratów liczyła na "gest" Stali Rzeszów...dej, mom chorom curke, mnie sie nalerzy

Norbert 2025-04-19 16:34:56

To niech nie liczą na nasz gest w przyszłości. Dziady..

Stal38 2025-04-19 16:39:33

Przepraszam kibiców Stali, ale my nie mamy do was żadnych pretensji. Mecz grają piłkarze, a przyjaźń jest pomiędzy nami na dobre i na złe. Piękna atmosfera na trybunach!

A kibiców resovi którzy podszywają się pod nas. Pozdrawiam i życzę powodzenia w 3 lidze.

Stop dezinformacji 2025-04-19 16:42:20

https://www.plusliga.pl/news,to-juz-oficjalne-mamy-najwyzsza-frekwencje-w-historii-plusligi-a-przeciez-cale-play-offy-dopiero-przed-nami.html
Na oficjalnej stronie PlusLigi miesiąc temu średnia frekwencja na meczach Asseco Resovii wynosiła 3121.

https://www.transfermarkt.pl/fortuna-1-liga/besucherzahlen/wettbewerb/PL2
Na transformarkt, gdzie zawsze są aktualne dane średnia frekwencja Stali Rzeszów wynosi 3610 w obecnym sezonie.

Zgodnie z tymi danymi kibiców piłkarskiej Stali Rzeszów jest średnio pół tysiąca więcej, niż siatkarskiej Resovii. Nie rozsiewaj bzdur, tylko doinformuj się znanim coś napiszesz. Bazuj na faktach i dokładnych liczbach, a nie wymyślaj swoje własne. 4500 na meczach Asseco Resovii to ostatni raz było z 10 lat temu, gdy regularnie walczyli o mistrzostwo Polski. Od tamtej pory siatkówka już się trochę przejadła, a i klub osiągał gorsze wyniki w ostatnich latach, tak więc średnia również spadła.

#stopdezinformacji

~anonim 2025-04-19 17:04:53

Resovia Rzeszów banda frajerów beż honoru i charakteru.

~anonim 2025-04-19 17:04:54

Resovia Rzeszów banda frajerów bez honoru i charakteru.

HM 2025-04-19 17:29:31

Zapraszamy kibiców stali z koleżankami ze stalowej na rynek- zobaczycie jak się w przeciągu 40 lat zmienił

Do HM 2025-04-19 17:40:09

Masz rację, że Rynek od 40 lat się zmienił. Jest was coraz mniej. Jeszcze tam macie swoje ekipy, ale spokojnie jeszcze 10-20 lat i was tam nie będzie w ogóle. Tak chowajcie się do kanałów, a my z naszymi braćmi idziemy świętować naszą przyjaźń. Tylko uważajcie na nich i pamiętajcie, że dawne czasu już minęły i teraz jak im wejdziecie w drogę to mogą wam trochę poskakać po głowach .

~anonim 2025-04-19 17:54:48

Hehe a Resovia już tylko 2pkt nad strefą barażowa do spadku. Drużyny walczące o zycie punktują cały czas a Resovia w plecy.
3 liga coraz bliżej frajerzy xS

Rocco 2025-04-19 18:00:59

Jonathan Junior wypad ze Stalowki!zero zaangazowania i motorycznie slaby!strata hajsu jedynie bo na jego miejsce i jego zarobki mozna dwoch napastnikow kupic!nic nie wnosi do zespolu.

Le Cabaret 2025-04-19 19:14:24

Z wielkiej chmury żaden deszcz. Jedni liczyli na łaskę drugich nawet te biedne dzieciory ze sobą przywieźli żeby wziąć na litość - drudzy liczyli że samo z dreszczowcami do bicia samo się wygra. I ta udawana miłość bo jakieś tam grupy amatorów MMA ma aktualnie wspólne zabawki :D

Kaczoe 2025-04-19 21:23:40

Rejsowiaki podszywają się pod Stal. Sflustowane wieśniaki po mefedronie i 60 tki. 3 liga wita.

Zardzewiały 2025-04-19 23:20:39

Resovia bez honoru? Przecież to pod tamą bratają się z ekipą która wcześniej skakała im po głowach. To tak jakby Polacy nagle zapałali miłością do Putina.

Tereski skowyt 2025-04-19 23:32:33

Lubimy cuchnacy zepsutym serem Tarnobrzeg i ich nałoznice z Wywłoki.Dywany od Cyganów z Katowic tez sa ok.Ogolnie wachamy sie z każdym kto lubi na pieska.

~anonim 2025-04-20 00:33:58

A ja lubie Putina i nie znosze polskich i zachodnich przywodcow i nic w tym dziwnego. O cwoku Zelenskim to szkoda nawet wspominac.

ad.@Tereski skowyt 2025-04-20 09:32:52

Logika �***********la z plawo. Otóż Stal Rzeszów też kiedyś lubiła cuchnący serem Tarnobrzeg czyli uwaga śmieciu z pławo ty lubiący swoją zarówno imienniczkę z Rzeszowa jak i niegdyś Resovię - to tak jakbyś też go pośrednio lubił :****

Rzeszów = MIASTO STALI 2025-04-20 10:13:50

Drodzy kibice pamiętajcie, że bez nowoczesnego stadionu nie da się odnieść sukcesu w piłce i tylko takowy stadion jest gwarantem wyników. Zobaczcie jak słabo sobie radzą Raków czy Puszcza, które grają na kurnikach, a jak kapitalnie wiedzie się Podbeskidziu i Zagłębiu Sosnowiec. Oczywiście, że zarządzanie nie ma nic do rzeczy i wszystko zależy od stadionów!!
Wg sovieckiej logiki: STADION = WYNIKI!!!
Pamiętajcie o tym kochani!

Do powyżej 2025-04-20 10:23:38

Nie zapomnę jak za młodu się krzyczało na Hutniczej 15(mewa biała znak ped.......)

sral = WSTYDEM RZESZOWA 2025-04-20 10:42:17

Drodzy kibice pamiętajcie, że lepiej mieć nowoczesny stadion niż przeciekającą wiatę na śmierdzącym gołębniku. I właśnie tak niedługo będzie na RESOVII a kundelkom z hetmańskiej zostaje tylko skowyt i kap kap na te puste makówki :***
Pamiętajcie o tym kochani!

~anonim 2025-04-20 10:53:29

1. Przyda się duży nowy stadion na występy w 3 lidze dla garstki ludzi.
2. PCLA będzie należało do miasta i będzie mogła grać na nim dowolna drużyna. Jedynym warunkiem wynajęcia stadionu będzie zapłacenie w ratuszu odpowiedniej kwoty.

Do Rzeszów=miasto Stali 2025-04-20 11:09:09

Nie powtarzaj w kółko i to samo, temat Rakowa i puszczy był tłumaczony pod wcześniejszymi newsami o stali i Resovii, poczytaj komentarze pod newsem o stali " Marek Zub oddalamy się od celu" i czytaj ze zrozumieniem ,a później poczytaj artykuł peryferia futbolu ,stadion Lechii Gdańsk duma Trójmiasta i tam szybko zrozumiesz jak ważny w piłce nożnej jest nowoczesny stadion

Do postronny Rzeszowianin 2025-04-20 11:18:52

Chlopcze nie porównuj frekwencji, siatkarek z ekstraklasy czyli developresu z koszykarzami Resovii , ponieważ koszykarze Resovii grają w 1 lidze a siatkarki developresu grają w ekstraklasie, gwarantuje ci , że gdy koszykarze Resovii awansują do Orlen basket ligi , czyli do ekstraklasy ,to wtedy frekwencja na meczach koszykarzy Resovii będzie wynosić średnio 4000 na mecz , więc śmiało można uznać że koszykarze Resovii budzą większe zainteresowanie niż siatkarki , tylko muszą awansować do ekstraklasy, ale masz rację, że frekwencja wzrośnie na nowym stadionie na Wyspiańskiego 22, na Resovii na poziomie 2 ligi piłki nożnej , na nowym stadionie średnia frekwencja spokojnie wyniesie 2.500 na mecz

Do gościa wyżej 2025-04-20 11:24:47

Chłopczyku, twoja wiarygodność jest tyle samo warto co rok założenia twojego klubiku. Wcześniej pisałeś, że piłka nożna to sport nr 4 w Rzeszowie, a typek kilka postów wyżej cię wyjaśnił, że na piłkarską Stal Rzeszów chodzi więcej ludzi niż na siatkarską i koszykarską Resovię. Tylko żużel gromadzi więcej kibiców od piłki nożnej w Rzeszowie i jest sportem nr 2, jakkolwiek nie próbowałbyś zakłamywać rzeczywistości. W sianiu propagandy i dezinformacji osiągnąłeś na tym portalu absolutne mistrzostwo. Idź się produkować i szukać lemingów, którzy będą łykać twoje farmazony gdzie indziej. Wesołych świąt i bez odbioru.

resovia = totalna odklejka 2025-04-20 11:27:51

2500 buhahahahahahahahahahaha
Pożyjemy, zobaczymy już za półtorej roku się okaże ile będzie chętnych na 3 ligę. Na otwarcie zapełnicie do połowy i na tym się skończy zabawa.

Rzeszów = MIASTO STALI 2025-04-20 11:34:03

To prawda, że PCLA mógłby się zapełnić soviakami, ale musieliby znaleźć w Rzeszowie, Głogowie, Sędziszowie, Brzozowie, Świlczy, Trzebosi i Malawie aż 8 tysięcy neofaszystów. Osobiście uważam, że jest ich dużo mniej i raczej się to nie uda.. ;)

Do do gościa wyzej 2025-04-20 12:09:55

Chlopcze z tą pilka nożna ,że jest sportem numer 4 w Rzeszowie, to chodziło mi , że pod względem osiągnięć: czyli , 1.miejsce Siatkówka męska (Resovia worek medali i trofea, każdy może sprawdzić te sukcesy) 2.miejsce żużel ( worek medali , dokładnie ich jest 6 i żużel umieściłem , przed koszykówka ,tylko dlatego że żużel ma 2 złote medale w DMP, a koszykówka Resoviacka ma W DMP 1 złoty medal , ale w sumie więcej medali od żużlowców ,do tego koszykarze mają puchar Polski) 3.koszykowka Resovia ( worek medali i puchar Polski) 4.pilka nożna Stal Rzeszów (puchar Polski) więc na ogół jest tak ,że te dyscypliny, które mają większe sukcesy cieszą się większym zainteresowaniem np gdyby hala na podpromiu byłaby rozbudowana i mieściła by 10 000 miejsc to na meczach siatkówki Resovii w meczach o stawkę byłby komplet 10.000 kibiców, był taki sezon , gdzie Resovia miała mecz o stawkę ze Skra i na ten mecz było dużo większe zainteresowanie niż miejsc w hali podpromie ,mówilo się nawet o 25.000 chętnych na tamten mecz, tak samo z koszykówka Resovii, gdy awansują do ekstraklasy i np walczyli by o medale a hala mieściła by 10 000 to byłby komplet, wesołych świąt!!!

Do do gościa wyzej 2025-04-20 12:28:10

I jeszcze jedno, któryś kibic Stali Rzeszów od was , pisał że w Resovii liczy się tylko koszykówka i siatkówka ,a reszta dyscyplin to nisza hehehehe ludzie to lekkoatletyka jest sportem niszowym??? Lekkoatletyka to jeden z najbardziej popularnych sportów na całym świecie, Resovia ma worek medali w tym sporcie, lekkoatletyka ma sporą oglądalność zwłaszcza na olimpiadzie, tak samo można by powiedzieć o tym ,że akrobatyka , skoki do wody , czy zapasy w stali też są niszowe pod względem medialnym i pod względem oglądalności, zobaczycie, jaka będzie duża frekwencja w Rzeszowie na PCLA na Wyspiańskiego 22, jak będą tam organizować np zawody rangi miedzynarodowej w lekkiej atletyce i będą w tym zawodach startować lekkoatleci z Resovii

Stop dezinformacji 2025-04-20 12:39:07

W czasach gdy Resovia regularnie walczyła o mistrzostwo w siatkówce to wtedy hala była zawsze pełna i chcieli podniecić pojemność do 7 tysięcy, co wiązałoby się z przebudową warta wiele milionów złotych. Od tamtej pory jednak boom na siatkówkę minął i zostali najwierniejsi fani dyscypliny, a średnia spadła w okolice 2,5-3 tysiące. Całe szczęście, że tego Podpromia ostatecznie nie rozbudowali, bo to byłyby pieniądze wydane w błoto.

10 tysięcy na koszu??? Wolne żarty. Wskaż chociaż 1 miasto w Polsce, które ma taką frekwencję. Ba, nie ma miasta w którym na kosza chodziłaby nawet połowa tej liczby. Koszykówka to w naszym mieście sport niszowy. To, że 50 lat temu było mistrzostwo i potem nic to nie znaczy, że jest u nas spore zainteresowanie koszem. Resovia non-stop zamyka sekcje kosza i reaktywuje, ale wynika to z braku sponsorów, którzy widzą, że kosz mało kogo interesuje. Nie wiem skąd ty wiązłeś te 10 tysięcy, tym bardziej, że u nas w kraju koszykówka w ogóle nie jest popularna tak jak chociażby żużel czy siatkówka, o piłce nożnej nie wspominając. Jedyne kluby, które mają szansę przekroczyć barierę 10 tysięcy to piłkarska i żużlowa sekcja Stali Rzeszów, ale oczywiście warunkiem jest bycie w najwyższej lidze.

Jeszcze jedno zdobyć puchar Polski w piłce nożnej jest o wiele trudniej, niż mistrzostwo Polski w koszykówce. Zobacz ile jest klubów piłkarskich i koszykarskich w Polsce oraz ile osób uprawia obydwie dyscypliny i sam się zastanów, gdzie trudniej odnieść sukces? W piłce nożnej Rzeszów ma przez to większe sukcesy niż w koszykówce. Wprawdzie to zasługa tylko 1 klubu, ale i tak niezmienia to faktu, że piłka nożna pod każdym względem: popularności, frekwencji, sukcesów, medialności bije koszykówkę na głowę.

Taka prawda 2025-04-20 12:43:16

Lekkoatletyka wzbudza zainteresowanie tylko raz na 4 lata, tak jak wspomniałeś podczas olimpiady. Nie znam nikogo, kto śledzi na codzień wyniki kulomiotów, biegaczy albo tyczkarzy.

Jeżeli już chcesz pisać o sportach indywidualnych to Stal Rzeszów ma mnóstwo medali na mistrzostwach Polski i świata w boksie, zapasach i skokach do wody, ale nikt o tym nie wspomina, bo to są również sporty niszowe. Boks jest popularny tylko w zawodowym wydaniu. Możemy się tak licytować, kto ma ile medali, ale jest to kompletnie bez sensu..

Do stop dezinformacji 2025-04-20 13:18:08

Piszesz ,że koszykarze zdobyli 50 lat temu a później nic , przepraszam chłopcze ,ale to ty siejesz dezinformacje pisząc takie rzeczy , napisałem ci powyżej że Resovia w koszykówce ma worek medali więcej od żużla , a o to i one ,czyli sukcesy koszykarzy Resovii: 1 złoty medal DMP rok 1975, 3 srebrne medale DMP ,w latach kolejno 1973,1974, 1979 , 2 brązowe medale DMP lata kolejno 1976, 1977 , puchar Polski rok 1974 , więc nie pisz tak ,że "zdobyli coś tam 50 lat temu a później nic" ,masz rację ,że koszykówka w Polsce nie jest tak popularna jak w latach 90siatych,ale powoli rośnie nią zainteresowanie , największa frekwencja jest na koszu we Wrocławiu i Włocławku, Zielonej górze i kilku innych miastach, w przypadku Resovii i Rzeszowa, zainteresowanie jest duże , zobacz ,że w żadnym mieście w Polsce nie przychodzi tyle ludzi na 1 ligę kosza co w Rzeszowie, sprawdź frekwencje ze wszystkich meczów koszykarzy Resovii na podpromiu, nie licząc tych derbowych , więc, co by to było gdyby grali koszykarze w ekstraklasie i to jeszcze o stawkę, nadkomplet pewny!!! Co do lekkiej atletyki to odsyłam was do artykułu: TRYUMF: lekkoatletyka wciąż na topie , dlaczego jest taka popularna, bardzo dobry i ciekawy artykuł

Do stop dezinformacji 2025-04-20 13:23:03

Pomyliłem się ,chciałem napisać że koszykarze Resovii,mają więcej medali od piłki nożnej Stali, a nie od żużla , bo żużel ma 6 medali i koszykówka ma też 6 medali ,z tym że żużlowcy mają 2 złote medale , koszykarze 1 złoty medal i jeszcze koszykarze puchar Polski mają , zreszts napisałem wszystko powyzej

~anonim 2025-04-20 13:25:50

Nigdy nie bedzie zadnej Olimpiady w Rzeszowie, wiec o czym ten bajkopisarz z Resovii pisze. Po wybudowaniu centrum, raz na jakies 8-12 lat Rzeszow dostanie jakas powazna impreze miedzynarodowa w lekkoatletyce do zorganizowania. Co zreszta bedzie zwiazane z finalnym deficytem takiej imprezy i koniecznoscia jego pokrycia przez miasto, wojewodztwo czy ministerstwo sportu. Jest stadion lekkoatletyczny w Polsce, ktory jest zakorzeniony w swiadomosci Polakow jako cos w rodzaju Mekki lekkoatletyki w Polsce i jest on w Bydgoszczy. A nawet jak sa tam jakies zawody miedzynarodowe to poza kilkoma konkurencjami to watpie czy zapelnia sie w 20-30%.

Do stop dezinformacji 2025-04-20 13:30:56

Tak samo można napisać , że żużel jest sportem na świecie bardzo niszowym , sportem w większości nieznanym, a tam gdzie jest uprawiany to nie wzbudza takiego zainteresowania wśród ludzi , mediów, sponsorów jak w Polsce, a koszykówka, siatkówka, lekkoatletyka, to są sporty na świecie znacznie bardziej popularne niż zuzel i wzbudzają o wiele większe zainteresowanie i mają zdecydowanie na świecie więcej kibiców od żużla

Do anonim 2025-04-20 13:34:57

Tu nie chodzi o olimpiadę na Wyspiańskiego 22,tylko np o zawody jakieś międzynarodowe w silnej obsadzie ,w której wezmą udział lekkoatleci Resovii , duża frekwencja gwarantowana , nie mówię ,że komplet ,ale zainteresowanie wzbudzi

Bolo 2025-04-20 13:37:24

Tak chłopaki. A w Tarnobrzegu sportem jest ping pong kobiet, bo jest LM! A kto by tam na piłkę chodził

~anonim 2025-04-20 14:43:53

W Mielcu jest stadion lekkoatletyczny na kilka tysięcy na którym zresztą gra Stal. Po co budować coś podobnego w Rzeszowie? Przecież on nigdy nie zapełni się z powodu lekkoatletyki.

No to pocisnąłeś 2025-04-20 14:51:15

Ludzie żyją lekkoatletyką xDDD
Nic lepszego chyba już dzisiaj nie przeczytam. Lekkoatletyka ma swoje święto raz na 4 lata, gdy wręczają za to medale olimpijskie. Potem jak się kończą igrzyska to nikt o nich nie pisze i nikt nie transmituje zawodów lekkoatletycznych. Może jakieś mistrzostwa świata czy Europy też potrafią się przebić do opinii publicznej, ale na tym się kończy. Ja też nie śledzę na codzień wyników w sezonie kulomiotów czy tyczkarzy. Mistrzostwa Polski w LA organizowane w Bydgoszczy nigdy nie zapełniają stadionu nawet w 1/4 pojemności, bo ludzie mają wywalone w te zawody. Musieliby chyba wpuszczać za darmo, aby zapełnić te stadiony. Z jakiej racji w Rzeszowie miałoby być inaczej i nagle 8 tysięcy osób chciałoby oglądać jak jakiś Krzysiek z AZS Białą Podlaska rzuca oszczepem? Bądźmy poważni.. To co piszesz brzmi jak kompletna utopia i science fiction i wątpię, że sam w to wierzysz.

~anonim 2025-04-20 14:54:04

Zgadzam się z Bolo. Największe sukcesy podkarpackiego sportu to Ping pong w Tarnobrzegu. Jedyny klub z naszego regionu, który gra w lidze mistrzów. Trzeba dziewczynom zbudować w takim razie halę na 10 tysięcy, bo cały Tarnobrzeg, Sandomierz i pół Podkarpacia żyje pinglem niczym Rzeszów koszykówaką.

Do anonim 2025-04-20 15:15:52

Nie stawiaj znaku równości Mielca z Resovia, gdzie w Resovii od początku powstania sekcji lekkoatletyki cieszyła się ona popularnością wśród kibiców ,tylko trzeba znać historia Resovii, zeby o tym wiedzieć, zawsze zawody cieszyły się dużą popularnością wśród Resoviakow i ta sekcja ma swoich kibiców w Resovii

Do no to pocisnales 2025-04-20 15:20:22

Zachęcam cię do przeczytania artykułu: TRYUMF, lekkoatletyka wciąż na topie, dlaczego jest taka popularna? , jeszcze raz mówię w Resovii zawsze było solidne grono kibiców lekkiej atletyki od początku powstania tej sekcji , o czym przekonacie się na dobrych zawodach na PCLA na Wyspiańskiego 22 z udziałem czołowych lekkoatletow Resovii

Do no to pocisnales 2025-04-20 15:23:15

Lekkoatletyka składa się z wielu fajnych konkurencji a nie tylko z rzutu oszczepem, ja lubię lekkoatletykę :)

W sedno 2025-04-20 20:07:33

Tarnobrzeg stolica PING-PONGA.Liga mistrzow zobowiazuje.Po co nam 2 liga pilki noznej?

Rzeszów = MIASTO STALI 2025-04-20 20:29:35

Jak to było? Resoviak z charakterem nigdy nie siądzie pod jupiterem? Oj kiepsko się zestarzały te zapowiedzi. Od wielu lat w takim razie jesteście bez charakteru i do tego bez honoru, bo nie dotrzymujecie danego słowa. Z drugiej ciężko się dziwić u was fałsz to chleb powszedni od 1910 roku.

Redakcja portalu podkarpacieLIVE nie ponosi jakiejkolwiek odpowiedzialności za treść komentarzy. Każdy użytkownik reprezentuje własne poglądy i opinie biorąc pełną odpowiedzialność za ich publikację.

Czytaj następny news zamknij