fot. Robert Skalski
PGE FKS Stal Mielec zorganizowała konferencję prasową podsumowującą marketing i komunikację klubu w kończącym się 2022 roku. Sporo powiedziane zostało także o planach na rok 2023, które są bardzo ambitne.
- To był bardzo intensywny rok, cieszę się bardzo, że udało się zrealizować wszystkie cele, które założyliśmy sobie na początku roku. Ogrom pracy wykonał zarząd klubu, pracownicy oraz firmy i instytuacje, które w tych projektach uczestniczyły - powiedział Damian Gąsiewski, dyrektor ds. marketingu i komunikacji w PGE FKS Stali Mielec.
Wśród najważniejszych założeń, które udało się wdrożyć wymienić można m.in. system elektronicznej sprzedaży biletów (www.bilety.stalmielec.com), nowy catering stadionowy, nowy sklep dla kibiców w którym pojawiło się kilkadziesiąt nowych produktów (w tym nowa kolekcja "1939") oraz maskotka klubowa.
- Jeżeli chodzi o aspekt komunikacyjny powstał przede wszystkim nowy cykl rozmów "stalowe wspomnienia", który cieszy się bardzo dużą popularnością i będzie kontynuowany w następnym roku - dodał Damian Gąsiewski.
Wśród działań w zakresie komunikacji warto z pewnością wspomnieć o otwartych spotkaniach z piłkarzami i legendami klubu, które od pewnego czasu są organizowane regularnie. - Byli u nas już Grzegorz Lato i Włodzimierz Gąsior, a w przyszłym roku takich spotkań będzie więcej - dodał Gąsiewski.
Piłkarze PGE FKS Stali Mielec pojawili się takżę na spotkaniach w przedszkolach, szkołach podstawowych i szkołach średnich. Z myślą także o tych młodszych kibicach Stal aktywowała także klubowe konto na TikToku.
Podczas konferencji przedstawione zostały także cele marketingowe i komunikacyjne klubu na zbliżający się wielkimi krokami 2023 rok.
- Jednym z głównych celów, który chcemy zrealizować w nadchodzącym roku będzie stworzenie skyboxów. Pierwszy z boksów, który znajduje się na stadionie chcemy zmodernizować tak żeby powstały tam dwa luksusowe skyboxy dla strefy "vipowskiej" - tłumaczył Damian Gąsiewski. Docelowo skyboxów ma być aż osiem.
W planach na nadchodzący rok jest także m.in. nowe pomieszczenie dla mediów oraz miejsce do spotkań, kompleksowa modernizacja tunelu przez który na murawę wychodzą piłkarze oraz stworzenie stanowiska do sprzedaży karnetów i biletów w sklepie Stali.
W Mielcu planują także opatentować klubowe logo i... zacząć wyciągać konsekwencje od podmiotów, które używają go nielegalnie. - W najbliższych miesiącach doprowadzimy tę sprawę do finału. Zostaną stworzone specjalne umowy, licencje i będziemy chcieli tunormować o na wielu płaszczyznach - dodał Gąsiewski.
Wśród działań komunikacyjnych w planie jest przede wszystkim przebudowanie oficjalnej strony internetowej klubu (stalmielec.com) oraz sklepu internetowego (sklepstali.pl). Obydwie strony mają zostać również rozbudowane o wersje anglojęzyczne.
- Dodatkowo chcielibyśmy od wionsy wrócić do wycieczek do klubu dla grup zorganizowanych, bo mamy pomysł na to jak zrobić to w fajny sposób. Powrócimy także do klubowych podcastów - zakończył Damian Gąsiewski.
Czytaj także
2022-12-27 16:52
Prezes Lublinianki Lublin zrezygnował z funkcji!
2022-12-27 17:15
Trener Stali Mielec odrzucił propozycję innego klubu z Ekstraklasy!
2022-12-27 18:15
Izolator Boguchwała ma nowego szkoleniowca!
Yes !!! 2022-12-27 18:41:22
STAL MIELEC DUMA I KRÓLOWA PODKARPACIA !!!!!!
Yes !!! 2022-12-27 18:41:23
STAL MIELEC DUMA I KRÓLOWA PODKARPACIA !!!!!!
Kibic Stali 2022-12-28 11:02:09
Super. Oby się udało. Trzymam kciuki i wesprę mój klub
Redakcja portalu podkarpacieLIVE nie ponosi jakiejkolwiek odpowiedzialności za treść komentarzy. Każdy użytkownik reprezentuje własne poglądy i opinie biorąc pełną odpowiedzialność za ich publikację.