2013-07-31 20:36:32

sparing: JKS Jarosław - Wólczanka 2-3

JKS Jarosław przegrał 2-3 w sparingu z Wólczanką Wólka Pełkińska.
 
Bramki dla JKS-u Jarosław zdobyli Piotr Kłak i Damian Barszczak.
 
Klasycznego hat-tricka dla Wólczanku ustrzelił Krzysztof Pietluch.
 
JKS JAROSŁAW - WÓLCZANKA WÓLKA PEŁKIŃSKA 2-3 (0-3)
0-1 Pietluch (5)
0-2 Pietluch (31)
0-3 Pietluch (44)
1-2 P. Kłak (56)
2-3 D. Barszczak (66-karny)
 
źródło: wolczanka.futbolowo.pl

Czytaj także

Komentarze

Skomentuj przez Facebook

Skomentuj bez logowania

Komentarze: 12

Rozwiąż działanie =

kocham jks 2013-07-31 20:41:49 0 0

hahaha i ciekawe co teraz jks będzie pisał, że kto was pojechał Lech Poznań? że jakim składem graliście? Pozdrowienia dla gości z jarosławia co pompują się w awans co nie tak dawno w okręgówce kisili o skończą jak jasło które tak samo się pucowało a w okręgówce nie tak dawno siedziało :)

do kocham jks 2013-07-31 20:48:21 0 0

ile lat garowałes?

fff 2013-07-31 20:58:45 0 0

Wólczanka RZĄDZI !!! Piast dostał w d.... teraz JKS hehe dawać następnych do golenia! Wólka TRZECIA LIGA!!!

... 2013-07-31 21:00:55 0 0

Krzysiu Pietluch SUPER STAR !:) WÓ;CZANKA TRZECIA LIGA !!!!

Wólka 2013-07-31 21:19:01 0 0

Twarda gra przynosi efekty . Arbiter mógł przestać sędziować cały mecz w jedną stronę !!

do fff i ..., ogarnijcie trochę mózgi bo aż wstyd to czytać

~anonim 2013-07-31 22:08:34 0 0

hahah chlopy z wolki nie jarajce sie sparingami kazdy w sparach testuje.. sa ciezkie treningi co dzien a wy gracie 1 skladem caly czas zeby tylko wygrac...LIGA POKAZE

sd 2013-07-31 22:10:04 0 0

A Tuczempy was olały i junirow wystawili na mecz hahahah

sx 2013-08-01 06:48:40 0 0

Ludzie bez napinki:) Forma ma przyjść na ligę a nie sparingi w których sie sprawdza różne warianty gry i piłkarzy testowanych:) Myślicie że jak Lechia Gdańsk zremisowała z FC Barcelona to jest równa jej i powinna wygrac LM? Myśleć trzeba tonie boli!:)

bez wiary 2013-08-01 09:03:02 0 0

A kogo JKS testował? Barszczaka i Gosę? Niestety ale po awansie do wyższej ligi klub potrzebuje wzmocnień a nie tylko uzupełnienia składu i to nie oszukujmy się przeciętnymi piłkarzami. Z tak młodą i wąską kadrą ciężko się będzie utrzymać w 3lidze.

extra 2013-08-01 10:27:01 0 0

JKS wszedł tylko po to żeby sobie chłopaki sobie jeden sezon pokopali w III Lidze a potem spadek dlatego nie masz co marzyc o transferach owszem jak by ktoś zasponsorował piłkarzy dał kasę na klub no ale za dwa trzy lata klub by już nie istniał taka jest rzeczywistość co ma być jak koszykówka ? a potem co? A Klasa? Nie ma co się napinac takie są realia życia:)

haha 2013-08-01 10:33:04 0 0

Jak JKS miał strzelać bramki jak w ataku zagrali...Kania i Oczoś hahahaha przecież to piłkarze góra na A Klasę:)!

gajdax 2013-08-01 14:54:24 0 0

Spoko ponoć Jacek Kowal ma atak wzmocnić!:)

Redakcja portalu podkarpacieLIVE nie ponosi jakiejkolwiek odpowiedzialności za treść komentarzy. Każdy użytkownik reprezentuje własne poglądy i opinie biorąc pełną odpowiedzialność za ich publikację.

Czytaj następny news zamknij

Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Rozumiem