2019-06-09 10:30:57

Pięć bramek w Ropczycach. Błękitni Ropczyce bez problemu pokonali Igloopol Dębica

( fot. Natalia Styś )
W meczu pomiędzy Błękitni Ropczyce a Igloopolem Dębica padło aż pięć bramke, a hat-trickiem popisał się Mariusz Wiktor.
 
Pierwsza połowa bezapelacyjnie należała do Mariusza Wiktora, który ustrzelił hat-tricka i drużyna z Ropczyc ze spokojem schodziła do szatni. Zaś druga należała już do Szymona Majchera i Łukasza Kosiby, którzy również przyłożyli się do wyniku meczu. 
 
Wynik spotkania otworzył w 10. minucie Mariusz Wikor, który popisał się pięknym strzałem z szesnastu metrów.
 
Kolejne dwa strzały w 14. i 33. minucie oddał ten sam zawodnik - Mariusz Wiktor. Do szatni zawodnicy z Ropczyc schodzili w bardzo dobrych nastrojach z wynikiem 3-0.
 
Po zmianie stron kibice ujrzeli jeszcze dwie bramki. 
 
W 49. minucie piłkę w siatce umieścił Szymon Majcher, zaś na koniec w 75. minucie na listę strzelców wpisał się również Łukasz Kosiba podwyższając wynik na 5-0.

Błękitni Ropczyce - Igloopol Dębica 5-0 (3-0)

1-0 Mariusz Wiktor (10)
2-0 Mariusz Wiktor (14)
3-0 Mariusz Wiktor (33)
4-0 Szymon Majcher (49)
5-0 Łukasz Kosiba (75)
 
Błękitni Ropczyce:
Albrycht  - Świętoń (60 Kukla), Waszczuk , B. Darłak I , Cach  (60 Hirka) - B. Darłak II (55 Orzech), T. Kot, Piwowar (57 Kalin), Siepierski (65 M. Kot) - Majcher, Wiktor (65 Kosiba). 
 
Igloopol Dębica:
Sioda - D. Rokita (55 Pyskaty), Wanat, Socha, Stefanik (55 Smagacz) - Nalepkal, Mrozowski, Kopala (85 Gongora Valdes), Stańczyk (68 Pudło), K. Rokita (68 Janus) - Syguła. 

Sędziował : Damian Kublas (Jarosław)

Czytaj także

Komentarze

Skomentuj przez Facebook

Skomentuj bez logowania

Komentarze: 22

Rozwiąż działanie =

~anonim 2019-06-09 11:03:35 11 0

Najslabszy na wiosnę zespół to Igloopol.Za rok bez wzmocnień spadek gwarantowany.Jak widać nasza mlodzież bez kasy nie jest w stanie oddac serducha za klub.Pozostaje pytanie.Placic więcej tym co graja teraz czy szukac wzmocnień?

~anonim 2019-06-09 11:03:35 11 0

Najslabszy na wiosnę zespół to Igloopol.Za rok bez wzmocnień spadek gwarantowany.Jak widać nasza mlodzież bez kasy nie jest w stanie oddac serducha za klub.Pozostaje pytanie.Placic więcej tym co graja teraz czy szukac wzmocnień?

Pietro 2019-06-09 11:44:35 6 1

Dlaczego nie grał ligęzka przecież zawalił tylko 6 .7#bramek tej rundy?

Lks Igloopol Debica 2019-06-09 12:00:38 4 1

bez wzmocnien nie ma widokow na lepsza pozycje !

~anonim 2019-06-09 13:01:16 11 0

Seniorzy w Igloopolu są piątym kołem u wozu. Dopóki nie będzie współpracy ze szkółką to będzie jak teraz.Dziadostwo. Młodzież która wchodzi do składu nie nadaje się do 4 ligi. Liczy się tylko SMS i baza. Fajnie ale to musi mieć ręce i nogi coś z czegoś wynikać.Musi być jakiś cel

Igloopol 2019-06-09 13:50:38 6 3

To sie glowie nie miesci jak mozna dostac ropczycami 5:0 caly sklad jest do wymiany gdzie sa wogole dzialacze. To Co sie dzieje to jest paranoja w klubie... Od bramkarza do napastnika wymiana po sezonie musi byc dlatego ludzie nie przychodza na me ze na Co maja patrzyc jak dostajemy baty cebulazami... Ja juz nie chodze na mecze

Debica 2019-06-09 13:53:46 9 3

Przeciez ten igloopol istnieje jeszcze bo jest Wisloka gdyby nie Wisloka to juz dawno zawiesiliby dzialalnosc kibicowska (jesli mozna tak to u nich nazwac) a moze i sportowa tylko co nie pasuje wstyd? Kibicowsko juz lata prezentuja dno dna jeszcze nie dawno sportowo szlo im jakos a dzis i sportowo dobijaja dna

tak jest 2019-06-09 14:19:14 6 0

Igloopol i Legion jeden sort tej rundy

Neni 2019-06-09 14:29:04 1 4

Kto pisze te tytuły? Pokonali Igloopol Dębica! A nie Dębice! To tak jak napisać pokonali Legię Warszawe.

??? 2019-06-09 19:05:42 5 1

Ciekawe ilu "pisarzy ludowych" przypomni sobie teraz te salwy śmiechu i szyderstw w stronę Błękitnych kierowanych po serii ich początkowych porażek? Pozycja w tabeli i ten wynik pokazuje miejsce w szeregu!

~anonim 2019-06-09 19:40:09 6 1

Igloopol z wielu rzeczu smial sie bez zastanowienia.Z zbiórek Wisloki z ich maskotki z zaciagu i iwentow dla dzieci.Dzis kropla w krople robia to samo i oczywiscie zapomnieli te swoje popisy.Efekt jest taki ze dzis sie wszyscy smieja z Igloopolu.Wiecej pokory i zobaczymy nastepny sezon.Bidnie u was skoro mecze Wisloki wywoluja u was wieksze emocje niz swoje

~anonim 2019-06-09 20:08:32 8 1

Ludowa brać dała dzisiaj popis w Straszęcinie w czasie meczu ,, Dwójki" przemykając dwa razy samochodem z dziwnymi okrzykami wywołując śmiech i pytania czy to uciekinierzy z zakładu znajdującego się tam brawo za pokaz swojej siły szkoda że nie poczekaliście piętnaście minut na cztery samochody z lepszej strony miasta

Kubek 2019-06-09 20:53:48 1 8

no popatrz, jak to lesnicy plus ich przydupasy sa zainteresowani i dobrze poinformowani co sie dzieje w Igloopolu :) ja bym wam radzil zajac sie swoimi klubikami bo czeka, szczegolnie wywloke walka o przetrwanie, za rok o tej porze nie bedzie juz radosci ale to akurat nie nasza sprawa :) pozyjemy zobaczymy, podsumowujac: jebac wywloke i ich fc

Do kubek 2019-06-09 21:55:10 10 1

Chcialbys buraku z zatorza chociaz powachac 3 lige nie??

08 2019-06-09 21:58:48 7 1

Jeszcze sie sezon 4 ligi nie skonczyl a lksy juz wiedza ze za rok spadniemy z 3 oj boli WAS ten NASZ awans !!!

Anonim 2019-06-09 22:17:29 8 0

Dziś pokazaliscie pejsy jak zapierdalal

~anonim 2019-06-10 00:32:47 4 3

K...a dajcie już spokój z tą Wisłoką martwmy się o nas. Nie ma kim grać z młodych tylko Stańczyk coś gra, reszta szkoda mówić.

~anonim 2019-06-10 02:52:09 1 5

Zgadzam się z anonimem! Huj z tą wisloką zacznijmy interesować się swoim klubem!! Jak tak dalej będzie i nie zaczniemy wspierać Igloopolu to za niedługo będziemy jeździć na B klasę lub co gorsza znowu zniniemy z piłkarskiej mapy Polski!!
Ps. Pytanie do Pietra przy jakich bramkach w ostatnich 5 meczach zawinił młodzieżowiec Ligezka? Chłopak mając 18 lat moim zdaniem zostania całe serce na boisku w przeciwieństwie do połowy drużyny

~anonim 2019-06-10 07:32:55 8 0

Serce na boisku to za mało trzeba jeszcze mieć umiejętności czy choćby szybkość

~anonim 2019-06-10 13:50:52 3 2

Tak...teraz to pilkarze tylko winni i to wychowankowie.Ale faktu ze gra sie prawie za darmo i ze w klubie zero organizacji i myślenia o przyszlosci to nikt nie wspomni. O tym ze kazdy kręci lody pod siebie nie myslac o klubie jako calosci tez cichosza.Prezes gdzie ucieka? SMS na czyja korzyść jest tworzony? Gdyby nie ci pilkarze na ktorych teraz sie narzeka juz dawno byli bysmy w B klasie.Teraz wbijacie noz w olecy calemu klubowi

~anonim 2019-06-10 14:37:31 10 0

Ktoś tych piłkarzy uczy kopać do cholery. Tu anonim ma rację, każdy kręci pod siebie. Przecież na głównym to się nie da grać. Robimy marketing, promocje, cuda wianki, pudrujemy zmieniamy nazwy szkółki, po kiego grzyba? Będziemy przez to lepiej postrzegani? Wystarczy 5-0 z ropczycsmi i wszystko idzie w p..u. szacunek dla tych piłkarzy co jeszcze grają, ale pewnie o kilku mniej więcej przyszłym roku. Ważne ze sms ma się dobrze i kasa płynie

pokazny wynik 2019-06-10 15:44:42 6 2

widze ze pegroturowe konie sa w natarciu i ładyją ile w lezie.ładuja ale siebie nawzajem noi przy okazji sebastiana.on lubi takie zabawy.jakie macie kochani plany na najblizszy dosyc mocny sezon?co dalej z waszym pgr-owskim kmiotkowym tworem?dokąd płyniesz edwardowski szczochu????zrobcie zrzutke tak jak WISŁOKA..może sie wam uda coś uciułac,jakiego grosza.pamietacie te podsmiechujki z WISŁOKI?.no to teraz sie modlcie zebyscie z dwojka nie zagrali derbowego pojedynku.pozdrawiam caly ignpol,wszystkich huliganufff,tych przed sprzedazą i po sprzedazy noi tych co juz maja w glowie sprzedanie jakiegos kumpla,matke lub ojca a moze nawet brata.wczesniej czy pózniej posadza tam u was porzeczki na stadjjonie,ja wam to mówie.jeszce bedziecie ,,siwemu''dziekowali hehhe ze was sprzedo za czopke gruszek-oczywiscie gruszki robaczyfki.caluski

kibic 2019-06-10 23:04:42 6 1

DĘBICA BIAŁO ZIELONA ha ha

Redakcja portalu podkarpacieLIVE nie ponosi jakiejkolwiek odpowiedzialności za treść komentarzy. Każdy użytkownik reprezentuje własne poglądy i opinie biorąc pełną odpowiedzialność za ich publikację.

Czytaj następny news zamknij

Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Rozumiem